کد خبر : 1710887 | 08 مهر 1399 ساعت 17:04 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد لاتزیو برای ماتا

پایان دوران ستاره اسپانیایی در منچستریونایتد؟

برای خوان ماتا ستاره اسپانیایی منچستریونایتد پیشنهاد خوبی از لاتزیو رسیده است.

پایان دوران ستاره اسپانیایی در منچستریونایتد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سان، به نظر می رسد که دوران حضور خوان ماتا در منچستریونایتد به اتمام رسیده و ستاره اسپانیایی که از ژانویه 2014 با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو در عضویت شیاطین سرخ قرار دارد، احتمالا راهی لاتزیو خواهد شد.

 

 

1531868

 

 

ماتا سال گذشته نیز قصد ترک یونایتد را داشت ولی اوله گنار سولسشر او را متقاعد کرد قراردادش را یک سال دیگر نیز تمدید کند ولی ماتا امسال با حضور برونو فرناندز و دانی فن دبیک جایگاهش را از دست داده و احتمال می رود در طول فصل به ندرت شانس بازی پیدا کند.

 

لاتزیو هم برای خوان ماتا و هم برای آندرس پریرا بازیکن برزیلی یونایتد پیشنهاد داده است. باشگاه ایتالیایی که تابستان قصد جذب داوید سیلوا را داشت ولی در نهایت این بازیکن راهی سوسیداد شد، به دنبال تقویت خود در فاز هجومی است و برای این مهم، ماتا را دائمی و پریرا را قرضی می خواهد و باید دید پاسخ یونایتد چه خواهد بود.

 

 

1398466

 

 

 خوان ماتا 32 ساله فصل جاری تنها یک بازی برای منچستر انجام داده که برابر لوتون در جام اتحادیه بود. دیداری که یونایتد 0-3 برنده شد. ماتا در مجموع 256 بازی برای یونایتد انجام داده، 49 گل زده و 44 پاس گل نیز داده است.

 

دیدگاه‌ها