کد خبر : 1710889 | 08 مهر 1399 ساعت 16:52 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کوریره دلاسرا

احتمال تعطیلی موقت بازی‌های سری آ قوت گرفت

پس از ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان جنووا به کرونا، احتمالا دو هفته از بازی های سری آ ایتالیا به تعویق بیفتد.

احتمال تعطیلی موقت بازی‌های سری آ قوت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پس از ابتلای 14 تن از اعضای تیم فوتبال جنووا به ویروس کرونا که 11 نفر آنها بازیکن هستند، شائبه تعلیق مسابقات سری آ ایتالیا برای دو هفته به وجود آمده است.

 

 

1529942

 

 

گزارش شده 6 تن از 11 بازیکن مبتلا به کرونا در تیم جنووا روز یکشنبه هفته جاری در جریان مصاف این تیم با ناپولی در میدان حضور داشتند و به همین دلیل چندان بعید نیست که این ویروس به بازیکنان ناپولی هم منتقل شده بود. بازیکنان ناپولی روز گذشته تست کرونا داده‌اند و منتظر اعلام نتایج آن هستند. اگر بازیکنان ناپولی هم به کرونا مبتلا شده باشند، احتمال لغو بازی بعدی این تیم مقابل یوونتوس وجود دارد. این در حالی است که به تعویق افتادن بازی بعدی تیم فوتبال جنووا که مقابل تورینو است، تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

 

 

1496834

 

 

در این میان نشریه کوریره دلاسرا گزارش کرده که سازمان لیگ فوتبال ایتالیا برای مدیریت این وضعیت گزینه‌هایی روی میز دارد که یکی از آنها احتمال تعلیق 14 روزه تمامی بازی‌های سری آ برای بهبود تمام مبتلایان به کرونا است. با توجه به اینکه مسابقات فوتبال باشگاهی در فاصله روزهای پنجم تا سیزدهم اکتبر برای برگزاری بازی‌های ملی متوقف خواهد بود، این وقفه 14 روزه در سری آ وضعیت تقویم را چندان پیچیده نخواهد کرد. گزینه دیگر سازمان لیگ تعلیق آن بازی‌هایی است که تعداد آمار مبتلایان آنها بالاست که به این ترتیب احتمالاً باید انتظار لغو بازی‌های جنوا - تورینو و یوونتوس - ناپولی را داشت.

 

دیدگاه‌ها