کد خبر : 1710891 | 08 مهر 1399 ساعت 16:53 | 57.3K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم زننده گل قهرمانی در فینال باشد

پیوس: عیسی آل کثیر، شیر مادر حلالت پسر

گلزن اسطوره‌ای باشگاه پرسپولیس به تمجید از مهاجم این تیم پرداخت و برای او آرزوی گلزنی در فینال این رقابت‌ها را کرد.

پیوس: عیسی آل کثیر، شیر مادر حلالت پسر

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس، یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس با اشاره به موفقیت شاگردان یحیی گل محمدی برابر السد گفت: نمایش پرسپولیس برابر السد یک سورپرایز شیرین و دلچسب برای همه ما بود. قطعا از پرسپولیس انتظار زیادی می‌رود اما آنها کار سخت مقابل السد را با یک نمایش دیدنی به یک برد دلچسب تبدیل کردند تا همه از خوشحالی سرمست شویم.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس در شرایطی که با حضور دوباره در این رقابت‌ها شانس کمی حتی برای صعود داشت اما یک نمایش ویژه از خود به جا گذاشت. اعتمادبنفس بالای دروازه، انسجام دفاعی فوق العاده، تحرک ویژه در خط میانی و قدرت هجومی بالا یک تیم فوق العاده از پرسپولیس تحت هدایت یحیی شکل داده که می‌توان به آینده آن امیدوار بود.

پیوس با اشاره به فشردگی بازی‌ها گفت: موضوع فشردگی بازی‌ها از یک سو و البته فصل طولانی که بازیکنان پشت سر گذاشته‌‌اند از سوی دیگر مهمترین نگرانی در این مقطع محسوب می‌شود. با این حال کیفیت بالای بازیکنان و مسوولیت پذیری فوق العاده آنها باعث می‌شود تا بتوانیم همچنان به ادامه این راه سخت امیدوار باشیم.

پیشکسوت سرخ‌ها درباره حریف ازبکستانی پرسپولیس نیز گفت: به نظرم قرعه مناسب بود. نوع فوتبال حریف این اجازه را به تیم خواهد داد تا به اهداف خود بهتر دست پیدا کنند. از سوی دیگر شکست دادن السد توسط پرسپولیس نوعی ترس در دیگر رقبا شکل داده و این موضوع قطعا در اردوی پاختاکور وجود خواهد داشت. مطمئنا شرایط برابر این حریف بهتر خواهد بود و امیدوارم بازیکنان بار دیگر با تمرکز بالا و سود بردن بهتر از موقعیت‌ها حریف را تحت تاثیر خود قرار دهند.

 

پیوس درباره نمایش عیسی آل کثیر نیز گفت: او واقعا همه ما را سورپرایز کرد. تنها می‌توانم بگویم شیر مادر حلالت پسر. همان چیزی که بعد از گل فوق العاده‌ای که زد هم بر زبانم آمد. اشتیاق او برای عملکرد موفق در این تیم کاملا مشهود است و باید این شوق را قدر دانست و از این انگیزه برای موفقیت بیشتر سود برد. امیدوارم او دچار غرور نشود و به همین مسیر ادامه دهد. غرور قطعا بزرگترین سم برای او محسوب خواهد شد. مهمترین ویژگی او قدرت بالای بدنی، رعایت تایمینگ و البته قدرت سرزنی و کیفیت  مناسب شوتزنی است. او تمام خصوصیات یک مهاجم موفق را دارد و یکی از خریدهای فوق العاده تیم بوده است. شنیدم که او قلبا هم پرسپولیسی است و همین موضوع نیز کمک زیادی به او خواهد کرد. امیدوارم اتفاقات بزرگی برای او در این تیم رقم بخورد و بداند که ما به اینجا قانع نمی‌شویم و باید کارهای بزرگتری هم بکند.

دیدگاه‌ها