کد خبر : 1710894 | 08 مهر 1399 ساعت 17:00 | 49.7K بازدید | 9 دیدگاه

سعادتمند و اشتباهاتی که گردن نمی‌گیرد!

مدیرعامل استقلال در حالی علیه برخی اعضای تیمش حرف زده که هیچ توضیحی درباره اشتباهاتی که طی دوماه گذشته انجام داده، ارائه نکرده است.

سعادتمند و اشتباهاتی که گردن نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند شب گذشته در یک مصاحبه طولانی ویدئویی توضیحات بلندبالایی را درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال ارائه کرد و در لابه لای صحبت هایش به بسیاری از اعضای تیم طعنه زد و به گمان خودش حتی افشاگری هایی نیز انجام داد. او در این گفت و گوی مفصل سعی کرد با بازگو کردن مشکلات تحمیل شده بر دوران مدیریتش خود را تبرئه از همه ناکامی های استقلال کند اما واقعیت این است که هواداران تیم آبی پوش پایتخت اشتباهات مدیریتی او را فراموش نخواهند کرد.


سعادتمند که حالا قصد دارد خود را از همه موضوعات مربوط به استقلال تبرئه کند، شاید فراموش کرده که با سفر بی موقع به اروپا برای مذاکره با استراماچونی قبل از دربی تیمش را به حاشیه برد و زمینه را برای اختلاف و درگیری لفظی و رسانه ای با فرهاد مجیدی فراهم کرد. او حالا در شرایطی از قهر نبودن با فرهاد مجیدی حرف می‌زند که قطعا سرمربی پیشین آبی ها علاقه ای به دیدار با آقای مدیرعامل ندارد و البته در شرایطی که او سرمربی استقلال بود، مذاکره با یک مربی دیگر برای جایگزینی اش را فراموش نمی‌کند. همین رفتار اشتباه بود که باعث شد تا استقلال با انبوهی از حواشی وارد فینال حذفی شود و جامی که هواداران انتظارش را می‌کشیدند به راحتی هرچه تمام‌تر از دست بدهد.


قطعا هواداران استقلال وعده های مدیرعامل باشگاه از حدود دو ماه پیش برای حفظ بازیکنان کلیدی و جذب ستاره های مطرح را فراموش نکرده‌اند. وعده او برای بازگرداندن استراماچونی نیز که خیلی سریع منتفی شد هنوز از یاد نرفته است. مدیرعامل استقلال که چند ماه قبل با قاطعیت از بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی حرف زد و حتی رسانه‌ها را متهم به دروغ پردازی کرد، وقتی می‌خواست لیست آسیایی را ارسال کند با همین پنجره بسته مواجه شد و نتوانست بازیکنان جدید را در لیست قرار بدهد تا استقلال با ترکیبی ناقص به میدان برود. او مدام می‌گوید توافق با شفر انجام شده اما هنوز خبری از این اتفاق نیست.


از این دست اتفاقات در باشگاه استقلال کم وجود ندارد که مقصرش فقط و فقط مدیرعامل به عنوان فرد اجرایی باشگاه است. سعادتمند در حالی سعی دارد با گزارش به هواداران خودش را تبرئه کند که به هیچ عنوان نمی‌شود از اشتباهاتش به سادگی عبور کرد و قطعا هواداران هم این موضوع را به خوبی متوجه می‌شوند.

دیدگاه‌ها