کد خبر : 1710903 | 08 مهر 1399 ساعت 17:40 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

هم تیمی علیرضا جهانبخش، زیر ذره بین قهرمان اروپا

به نظر می رسد که بایرن مونیخ به شدت شرایط جذب طارق لمپتی از برایتون را دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی بایرن مونیخ در فصل گذشته بهترین تیم فوتبال اروپا بود. آنها در دو جام داخلی یعنی بوندسلیگا و جام حذفی آلمان به قهرمانی دست یافتند و پس از آن با اقتدار کامل لیگ قهرمانان اروپا را نیز فتح کردند تا تیم هانسی فلیک نشان دهد که از آمادگی بالایی برخوردار است.

 

با این حال بایرن مونیخ در نقل و انتقالات خیلی تا به اینجا موفق عمل نکرده است. تیاگو آلکانتارا راهی لیورپول شد، همچنین فیلیپ کوتینیو و ایوان پریشیچ که به شکل قرضی در جمع باواریایی‌ها حضور داشتند به تیم های سابق خود یعنی بارسلونا و اینتر بازگشتند.

 

بسیاری معتقد هستند که بایرن مونیخ برای حفظ ثبات و تکرار عملکرد فصل گذشته به تقویت شدن در چند قسمت از زمین احتیاج دارد. تیم هانسی فلیک فصل گذشته آلوارو اودریوسولا را به عنوان یک جانشین مطمئن برای بنجامین پاوارد در اختیار داشت. با این حال مدافع اسپانیایی نیز در پایان فصل به رئال مادرید بازگشت.

 

 

1531878

 

 

حالا اما به نظر می رسد که باشگاه آلمانی قصد دارد برای تقویت سمت راست دفاعی خود مدافع جوان و انگلیسی برایتون یعنی طارق لمپتی را به خدمت بگیرد. بایرن تمایل دارد که این بازیکن را با مبلغ 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد؛ این در حالی است که برایتون خواهان 25 میلیون یورو برای این انتقال شده است.

دیدگاه‌ها