کد خبر : 1710912 | 08 مهر 1399 ساعت 18:20 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

هفته چهارم رقابت های لالیگا در انتظار اتفاقات جذاب

بارسا در جهنم، رئال در پی ثبات و نگاه‌ها به سوارز

از ساعتی دیگر رقابت های هفته چهارم لالیگا آغاز خواهد شد.

بارسا در جهنم، رئال در پی ثبات و نگاه‌ها به سوارز

به گزارش "ورزش سه"، اولین چالش برگزاری مسابقات وسط هفته در فصل 21-2020 لالیگا از امروز آغاز می شود. این در حالی است که بازی های این هفته از حالا که اواخر سپتامبر است آغاز و یکم ماه اکتبر به پایان می‌رسد.

 

اولین مسابقه یک دیدار کلاسیک محسوب می شود؛ جایی که رئال سوسیداد در خانه میزبان والنسیا خواهد بود. این 139 امین باری است که این دو تیم در سطح اول فوتبال اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند. والنسیا بعد از شکست 3-0 در دیدار برگشت فصل گذشته حالا به دنبال انتقام از سوسیداد در بازی امشب خواهد بود. با این حال به طور قطع آنها مقابل تیم خوب سوسیداد که اخیراً داوید سیلوا را هم به خدمت گرفته کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

بازی دیگری که امشب برگزار خواهد شد به تقابل بین دو تیم ختافه و رئال بتیس برمی‌گردد. دیداری که به لحاظ تقابل سرمربیان دو تیم یعنی خوزه بوردالاس و مانوئل پیگرینی از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار است. بوردالاس فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در ختافه داشت و پیگرینی نیز یک سرمربی بسیار با تجربه محسوب می شود.

 

 

1531886

 

 

چهارشنبه شب اما هوئسکا به مصاف تیم آماده اتلتیکو مادرید خواهد رفت و ویارئال رودرروی آلاوس قرار می گیرد. قطعاً در دیدار هوئسکا برابر اتلتیکو مادرید تمام نگاه‌ها به خرید جدید روخی بلانکو یعنی لوئیس سوارز خواهد بود. او در دیدار ابتدای هفته اتلتیکو آمار دو گل و یک پاس گل را به ثبت رساند تا علاوه بر یک شروع فوق العاده به پیروزی 6-1 تیم اش نیز کمک کرده باشد.

 

در دیگر مسابقه چهارشنبه شب ایبار به مصاف الچه خواهد رفت. هر دو تیم در بازی ابتدایی هفته خود به ترتیب مقابل تیم‌های اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد شکست خورده بودند و با انگیزه پیروزی و جبران آن باخت پا به دیدار خواهند گذاشت.

 

همچنین در آخرین بازی چهارشنبه شب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لالیگا یعنی رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان رئال وایادولید خواهد بود. لوس بلانکوس از سال 2008 هیچ شکستی را در برابر وایادولید تجربه نکرده است؛ با این حال شاگردان زین الدین زیدان فصل جدید رقابت ها را خیلی قاطعانه آغاز نکرده‌اند و با توجه به خریدهای جدید وایادولید کار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهند داشت.

 

 

1531885

 

 

پنجشنبه شب اما سه بازی دیگر برگزار خواهد شد. در دو مسابقه ابتدایی این روز به ترتیب تیم های اتلتیکو بیلبائو و سویا مقابل تیم های کادیز و لوانته خواهند رفت که هر کدام از آنها می تواند از جذابیت های خاص خود برخوردار باشد.

 

سرانجام اما در آخرین بازی هفته چهارم لالیگا بارسلونا در خانه سلتاویگو به میدان خواهد رفت. این دومین بازی لالیگایی بارسا تحت هدایت رونالد کومان خواهد بود. سرمربی هلندی در اولین تجربه سرمربیگری در بلوگرانا ابتدای هفته موفق شد تیمش را مقابل ویارئال به پیروزی چهار گله برساند. با این حال قطعاً این مسابقه یک نبرد دشوار برای بارسا خواهد بود چرا که آن ها پیش از این نیز همواره در خانه سلتاویگو با مشکلات زیادی روبرو شده بودند.

 

 

1531887

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها