کد خبر : 1710920 | 08 مهر 1399 ساعت 19:10 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاوانی و مهاجم رئال؛ گزینه‌های یونایتد برای خط حمله

بر اساس ادعای اسکای، منچستر یونایتد مذاکرات خود را برای جذب ادینسون کاوانی آغاز کرده است.

کاوانی و مهاجم رئال؛ گزینه‌های یونایتد برای خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را خیلی امیدوار کننده آغاز نکرده است. آنها در اولین دیدار خود مقابل کریستال پالاس نتیجه را واگذار کردند و در دومین مسابقه خود هم با ارائه یک نمایش بحث برانگیز و با چاشنی شانس از سد برایتون عبور کردند.

 

در واقع بسیاری معتقد هستند که یکی از مهمترین نقاط ضعف تیم اوله گنار سولسشر مربوط به بخش تهاجمی است. شیاطین سرخ در حال حاضر تنها آنتونی مارسیال را به‌عنوان مهاجم شماره 9 در اختیار دارند و به نظر می رسد که قصد دارند هر طور که شده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت این بخش از تیم خود اقدام کنند.

 

 

1503773

 

 

طی هفته های گذشته از گزینه های زیادی برای تقویت خط حمله منچستر یونایتد نام برده شده است اما حالا خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس یعنی جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده که سران باشگاه انگلیسی مذاکرات را با ادینسون کاوانی، مهاجم سابق پاری سن ژرمن آغاز کرده اند. یونایتد به شدت شرایط جذب یک مهاجم را دنبال می کند و مهاجم اروگوئه ای که بازیکنی آزاد محسوب می شود، گزینه ایده آل برای آنها خواهد بود.

 

دی مارتزیو همچنین ادعا می کند که در صورت ناکامی یونایتد در جذب کاوانی آنها به سراغ لوکا یوویچ از رئال مادرید خواهند رفت.

 

 

1512702

دیدگاه‌ها