کد خبر : 1710927 | 08 مهر 1399 ساعت 19:42 | 43.5K بازدید | 2 دیدگاه

آقای ستاره در استقلال ماندگار می‌شود؟

کریمی: با هیچ‌ تیم ترکیه‌ای مذاکره نکرده‌ام

ستاره استقلال در لیگ نوزدهم می‌گوید سفرش به کشور ترکیه تفریحی است و شایعه مذاکره‌اش با تیم‌های ترکیه‌ای صحت ندارد.

کریمی: با هیچ‌ تیم ترکیه‌ای مذاکره نکرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کنار رفتن استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و پایان اردوی آبی‌ها در کشور قطر علی کریمی یکی از نفراتی بود که به ایران برنگشت. ستاره استقلال که قراردادش با این تیم تمام شده ، علاقه‌مند است فوتبالش را در خارج از کشور ادامه بدهد. از این رو کریمی که دوحه را به مقصد استانبول ترکیه ترک کرد، شایعاتی درباره مذاکره‌اش با چند تیم از این کشور مطرح شد.


در این خصوص امروز رسانه ترکیه‌ای فاناتیک هم به نقل از یک فرد که خود را مدیربرنامه علی کریمی معرفی کرده خبر از مذاکره این بازیکن با 3 باشگاه گالاتاسرای، باشاک شهیر و ترابزون اسپور ترکیه داده است. این مساله اما موجب دلخوری ستاره استقلال در لیگ نوزدهم شده است.


وقتی برای پیگیری این مساله با علی کریمی تماس حاصل کردیم، او ضمن ابراز ناراحتی از انتشار خبر مذاکره‌اش با چند تیم ترکیه‌ای به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «چنین مساله‌ای اصلا صحت ندارد. سفر من به کشور ترکیه برای مذاکره نیست و اصلا ربطی به فوتبال ندارد. این سفر تفریحی است و قصد دارم چند روز اینجا استراحت کنم.»


کریمی که یکی از بازیکنان مد نظر دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی هم هست، درباره زمان بازگشتش به ایران اینطور توضیح داد: «چند روز اینجا هستم و بعد به ایران برمی گردم تا در اردوی تیم ملی شرکت کنم. تاکید می‌کنم که هیچ مذاکره‌ای با تیم های ترکیه‌ای انجام ندادم.»


وی در پاسخ به این پرسش که پیشنهاد قطری‌اش به کجا رسید، بیان کرد: «فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده و هنوز چیزی مشخص نیست.»


در چنین شرایطی می‌شود اینطور از حرف‌های کریمی برداشت که احتمال دارد ماجرای لژیونرشدن این بازیکن منتفی شود. ستاره استقلال که پیش از این گفته بود اگر قرار به بازی در ایران باشد، پیراهن استقلال را برتن می‌کند، حالا احتمال تمدید قراردادش هم قوت گرفته است. بی تردید با توجه به عملکرد بی نظیر کریمی در لیگ نوزدهم و نقش تاثیرگذار او در بازی‌های استقلال تمدید قرارداد او با آبی ها می‌تواند یکی از بهترین اخبار برای طرفداران این تیم باشد. مساله‌ای که برای روشن شدنش احتمالا باید فعلا منتظر بمانیم.


کریمی فعلا تمرکزش را از روی فوتبال برداشته و قصد دارد چند روز به استراحت بپردازد. از طرف دیگر او بعد از بازگشت به ایران هم باید به اردوی تیم ملی برود و به نظر می‌رسد بعد از این اردو تکلیف تیم باشگاهی او برای فصل جدید مشخص شود.

دیدگاه‌ها