کد خبر : 1710936 | 08 مهر 1399 ساعت 20:40 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: قبلا قوانین خطای هند ساده تر بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از قوانین فعلی مربوط به خطای هند انتقاد کرد.

سولسشر: قبلا قوانین خطای هند ساده تر بود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ابتدای هفته بین دو تیم تاتنهام و نیوکاسل در چهارچوب رقابتهای لیگ برتر انگلیس با حاشیه‌های بسیار فراوانی همراه بود. در لحظات پایانی بازی بود که داور مسابقه یک پنالتی بحث برانگیز را به سود تیم مهمان اعلام کرد تا تیم ژوزه مورینیو در آخرین ثانیه ها سه امتیاز ارزشمند را از دست بدهد؛ اتفاقی که خشم شدید مرد پرتغالی را به خاطر خطای هند اعلام شده در لحظات پایانی به همراه داشت.

 

 

1531205

 


اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد هم حالا به جمع افرادی که از قوانین کنونی مربوط به خطای هند شکایت دارند، اضافه شده است.او در این باره گفت: " شما می توانید در مورد قوانین مربوط به خطای هند در تمام طول روز بحث کنید اما به نظر من در مورد هند منجر به خطای پنالتی باید قانون خیلی واضح اظهار نظر کند زیرا حالا به نظر می‌رسد که شما می توانید توپ را به دست بازیکنان حریف کوبید. درست مثل بازی ما مقابل کریستال پالاس. اتفاقی که باعث شد داور خطای پنالتی ویکتور لیندلوف را اعلام کند.



یا به عنوان مثال در دیدار مقابل تاتنهام به نظر نمی رسید که توپ به وضوح با دست دایر برخورد کرده باشد. ما باید به وضوح در این باره صحبت کنیم. در قوانین مختلف تغییرات زیادی ایجاد شده و در گذشته این امر بسیار ساده تر به نظر می رسید."

 

 

1531910

 



سولسشر درباره استفاده احتمالی از ترکیب دوم خود در دیدار فردا مقابل برایتون که در چهارچوب جام اتحادیه برگزار می‌شود نیز گفت: " شما خواهید دید که ما تغییراتی ایجاد خواهیم کرد و این درست مثل دیدار هفته گذشته برابر لوتن خواهد بود. ما یک فصل طولانی را پیش رو داریم و البته این فرصتی خواهد بود برای بازیکنانی که کمتر به آنها بازی می رسد."

دیدگاه‌ها