کد خبر : 1710944 | 08 مهر 1399 ساعت 21:50 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: بارسلونا در این فصل برای همه چیز می جنگد

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا معتقد است که این تیم باید با شرایط و تغییرات جدید سریعاً سازگار شود.

تراشتگن: بارسلونا در این فصل برای همه چیز می جنگد

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا یعنی مارک آندره تر اشتگن اخیراً تحت عمل جراحی از ناحیه زانو قرار گرفت و مشخص شد که او به مدت چهار ماه از میادین دور خواهد بود و بخشی از مسابقات ابتدای فصل تیم کاتالانی را از دست خواهد داد.

 

مارک آندره تراشتگن اما نسبت به بارسلونای کنونی و تغییرات حاصل شده در این تیم خوش بین به نظر می‌رسد. او در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " ما باید تغییرات را درک کنیم اما در عین حال هدف ما ثابت بوده و تغییری در آن حاصل نشده است. ما در این فصل برای همه چیز خواهیم جنگید. تغییرات زیادی ایجاد شده و ما باید خودمان را با آنها هماهنگ کنیم. همچنین باید یک تیم جدید و احساس تازه را به وجود آوریم."

 

 

1530003

 

 

ویروس کرونا مشکلات زیادی را در سراسر جهان به وجود آورده و مردم دنیا را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است. کشور اسپانیا نیز در خطر موج دوم این بیماری قرار دارد و دروازه‌بان آلمانی معتقد است که باید قوانین جدید به شکل کامل رعایت شود. تراشتگن در این باره گفت: " سازگار شدن با محدودیت ها در ابتدای کار برای ما بسیار دشوار بود. در عین حال ما باید به آنها احترام بگذاریم و برای برون رفت از این شرایط هر کاری که از دستمان بر می آید، انجام دهیم."

دیدگاه‌ها