کد خبر : 1710971 | 09 مهر 1399 ساعت 01:03 | 49.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: مورینیو بیشتر با داور حرف می‌زد تا بازیکنان خود!

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد مشکلی بین او و ژوزه مورینیو وجود ندارد.

لمپارد: مورینیو بیشتر با داور حرف می‌زد تا بازیکنان خود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در شرایطی که در بسیاری از دقایق بازی از تاتنهام پیش بود، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد و با جام اتحادیه وداع کرد. در اوایل بازی و در یک صحنه بین لمپارد و مورینیو در کنار زمین مشکلی ایجاد شد، اما سرمربی چلسی همه چیز را عادی و طبیعی توصیف کرد. فرانک لمپارد همچنین معتقد است تیمش از فرصت های رسیدن به گل دوم استفاده نکرده است.

 

فرانک لمپارد گفت: طبیعی بود که به دنبال زدن گل های بیشتر باشیم، اما تاتنهام سبک بازی خود را تغییر داد. آنها به ارسال پاس های بلند روی آوردند و دیگر پرس شدید از سمت ما روش مناسبی نبود. میسون مونت شب های فراوانی را در باشگاه چلسی تجربه خواهد کرد و از حمایت من و همه اطرافیانش برخوردار است. تاتنهام در ادامه بازی موفق به تغییر شرایط مسابقه شد و ما در هنگام مالکیت توپ خیلی خوب عمل نکردیم و می توانستیم بهتر باشیم. ما از شانس های خود برای رسیدن به گل دوم استفاده نکردیم.

 

1531918

 

اولین بازی مندی؟ او عملکرد خوبی درون دروازه چلسی داشت، دو مهار درخشان ثبت کرد و چند توپ گرفت. من از تمام بخش های عملکرد مندی رضایت دارم.

 

قوانین جدید هند؟ من فکر می کنم همه ما از تغییرات جزئی استقبال می کنیم. این احساس بعد از چند بازی اول منطقی است. هدف قوانین روشن تر شدن ماجرا است.

 

درگیری لفظی با مورینیو؟ ما بارها در کنار زمین با هم شوخی می کردیم و تنها یک لحظه بین ما مشکلی ایجاد شد. همچنین در پایان بازی نیز همه چیز بین مان خوب بود. من احترام زیادی برای مورینیو قائلم، اما به نظر می رسید او بیشتر از اینکه با بازیکنانش صحبت کند با داور حرف می زند.

دیدگاه‌ها