کد خبر : 1710975 | 09 مهر 1399 ساعت 01:18 | 131K بازدید | 181 دیدگاه

پیش‌بینی حساس‌ترین بازی فصل سرخ‌ها؛

پرسپولیس به نیمه نهایی می‌رود یا نه؟ (نظرسنجی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز در دیداری حساس به مصاف پاختاکور خواهد رفت.

پرسپولیس به نیمه نهایی می‌رود یا نه؟ (نظرسنجی)

به گزارش ورزش سه، پیش بینی این بازی حساس، احتمالا سخت ترین کاری است که می‌شود پیش روی طرفداران فوتبال در ایران قرار داد اما هرکسی متر و معیار خود را برای تعیین تعداد گل تیم سرخپوش و تیم زرد-آبی پوش دارد.

 

این که مثلا پاختاکور دو نماینده ایران را شکست داده و میتواند از سد پرسپولیس هم بگذرد یا این که سرخ ها توانایی غلبه بر السد را داشته‌اند و می‌توانند بازهم به نیمه نهایی بروند.

 

هر دو تیم صدرنشین لیگ داخلی و جزو شناخته شده ترین تیم های فوتبال آسیا هستند و برای صعود به جمع هشت تیم نیز دست به کار بزرگی زده اند. پاختاکور در مرحله قبلی استقلالی را شکست داد که از ازبک ها پیش افتاد اما در نهایت مغلوب شاگردان اروالادزه شد. پرسپولیس هم با بازگشتی استثنایی در مرحله گروهی صدرنشین شد و السدی را بُرد که بسیاری آن را مدعی جدی قهرمانی می‌دانستند.

 

 

 

1531945
         (طرح از سبحان ضرغامی)

 

 

 

در این دیدار چشم ها به ستارگان خط حمله دو تیم است؛ چران، ماشاریپوف و دردیوک در تیم پاختاکور و آل کثیر، رسن، پهلوان و امیری در تیم پرسپولیس. هرچند که خط دفاعی دو تیم نیز عملکرد بسیار مطلوبی داشته و عبور از آن کار آسانی نخواهد بود.

 

پیش بینی شما چیست؟ فکر می‌کنید بازی چگونه رقم می‌خورد و در نهایت اسکوربورد ورزشگاه جاسم بن حمد چه نتیجه ای را نشان خواهد داد؟ برایمان بنویسید تا نمایش دهیم؛ با این توضیح که شاید تایید نظرات مدتی زمان ببرد.

دیدگاه‌ها