کد خبر : 1710979 | 09 مهر 1399 ساعت 08:58 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

قلعه نویی و ساخت یک تیم مدعی در شهریار (عکس)

تیم فوتبال گل گهر زیر نظر امیرقلعه نویی تمرینات آماده سازی اش را در تهران انجام می دهد و برای شروع لیگ بیستم آماده می شود.

به گزارش"ورزش سه" گل گهر با جذب چند بازیکن و حفظ اکثر مهره های کلیدی فصل گذشته اش ، اینروزها برای حضور در رقابت های فصل جدید تمریناتش را پیگیری می کند. قلعه نویی که در روزهای اخیر بازهم اخباری دررابطه با نزدیک شدنش به نیمکت استقلال به گوش می رسد ، جدی و با انگیزه در کمپ الیاف در شهریار حضور پیدا کرده و تمرینات را از نزدیک زیر نظر دارد.


گل گهر با توجه به بازیکنانی که گرفته و با حفظ بازیکنانش اکنون و پیش از شروع مسابقات دستکم روی کاغذ یکی از تیم های پرمهره و پرامید لیگ بیستم به حساب می آید. بازیکنان با تجربه ای مثل گادوین منشا، یونس شاکری، بهنام برزای ، علیرضا ابراهیمی ، احمد زنده روح ، یوسف وکیا و دیگر بازیکنانی که توانستند تیم را در لیگ برتر حفظ کنند در کنار نوید عاشوری، میری ، سهرابیان و چند خرید دیگر یک ترکیب متناسب را برای سرمربی باتجربه و پرافتخارترین مربی لیگ برتر جهت موفقیت در فصل آینده به وجود آورده است.


امیر که اهداف جاه طلبانه ای را با گل گهر در لیگ برتر دارد علیرضا حقیقی دروازه بانی که سابقه حضور در تیم ملی و بازی در جام جهانی را دارد را به خدمت گرفت و مهرداد بشاگردی دیگر دروازه بان باتجربه تیمش که نمایش موفقی در فصل های قبل داشته را حفظ کرد تا یکی از معدود تیم هایی باشد که دو دروازه بان باتجربه را در اختیار دارد. این ها نشانه هایی است که افکار و میزان بلندپروازی قلعه نویی را در لیگ بیستم است.


گل گهر اینروزها تمرینات با نشاطی را انجام می دهد و عکس ها و تصاویر منتشر شده از تمرینات حاکی از روحیه و انگیزه بالای بازیکنان را نشان می دهد. با شروع لیگ برتر این تیم می تواند یکی از تیم های جذاب مسابقات باشد.

 

1531955

 

1531960

 

1531959

 

1531958

 

1531957

 

1531956

دیدگاه‌ها