کد خبر : 1710995 | 09 مهر 1399 ساعت 10:41 | 91K بازدید | 5 دیدگاه

کادنا سِر فاش کرد

توهین نژادی نیمار به بازیکن ژاپنی!

رادیو اسپانیایی کادنا سر تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد نیمار در بازی PSG مقابل مارسی به بازیکن ژاپنی حریف توهین نژادپرستی کرده است.

توهین نژادی نیمار به بازیکن ژاپنی!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه فردا تشکیل جلسه می‌دهد تا به جنجالهای بین نیمار و آلوارو گونزالس بازیکنان دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی در جریان دیدار دو تیم در تاریخ 23 شهریور رسیدگی کند، رادیو کادنا سر در اسپانیا تصاویری منتشر کرد که می‌تواند علیه نیمار به کار برده شود.

 

در جریان دیدار دو تیم PSG و مارسی در روز 23 شهریور، این مسابقه چندین بار به جنجال کشیده شد. به خصوص زمانی که نیمار به آلوارو گونزالس حمله کرد و با دست به سر او ضربه زد و اخراج شد. نیمار بعد از بازی از دست او خشمگین بود و می‌گفت آلوارو به او توهین نژادی کرده است.

 

1531990

 

درست در آستانه برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به ماجرا، رادیو کادنا سر در اسپانیا یک ویدیو منتشر کرد و می گوید در همان بازی، نیمار به هیروکی ساکای بازیکن ژاپنی مارسی توهین نژادی کرده و از او با عنوان "کثافت چینی" یاد کرده است.

 

1531988

 

درحالیکه فردا جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه برگزار می‌شود این احتمال وجود دارد که نیمار و آلوارو هر کدام از هشت تا ده جلسه با محرومیت مواجه شوند. این محرومیت سنگین در قوانین فرانسه در مورد بازیکنی اعمال می‌شود که ثابت شود توهین نژادپرستانه کرده است.

 

1531989

 

در تصاویر منتشر شده از سوی کادنا سر نیمار در حالی دیده می‌شود که به هیروکی ساکای ژاپنی فحاشی کرده و از جمله او را با عنوان "کثافت چینی" خطاب می کند.

 

 

دیدگاه‌ها