کد خبر : 1710998 | 09 مهر 1399 ساعت 10:54 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

شروع خوب هافبک آفریقایی در بازگشت دوباره به ایران؛

آیاندا پاتوسی با گلزنی آغاز کرد (عکس)

هافبک اهل آفریقای جنوبی فولاد خوزستان که به تازگی قراردادش را با این تیم تمدید کرد، توانست در دیداری تدارکاتی برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه" شاگردان جواد نکونام که اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در تهران می‌گذرانند، روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی بادران رفتند؛ دیداری که در نهایت با برتری سه بر یک فولادی‌ها به پایان رسید تا شاگردان نکونام پیش از ترک تهران، دومین تدارکاتی خود را هم با پیروزی پشت سر بگذارند. آن‌ها پیش از این توانسته بودند تیم پورا تهران را با سه گل شکست دهند و قرار است امروز (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود را در تهران پشت سر بگذراند.

 

نکته امیدوار کننده در دیدار روز گذشته فولاد، گلزنی آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی این تیم بود؛ بازیکنی که پس از شروع دوباره لیگ نوزدهم نمایشی ناامید کننده را از خود در فولاد به جا گذاشت و اضافه وزن بسیاری داشت اما تعطیلات پایان فصل باعث شد تا پاتوسی خود را مهیای بازگشت دوباره به ایران کند و آمادگی نسبی او باعث شد تا مدیران فولاد ترغیب به تمدید قرارداد او شوند. روز گذشته هم وی توانست با گلزنی خود نشان بدهد که در مسیر رسیدن به آمادگی ایده‌آل قرار دارد و حالا نکونام در فصلی که بیشتر تیم‌ها از بازیکن خارجی محروم هستند، امیدوار است بتواند با هافبک آفریقایی خود روزهای خوبی را در لیگ بیستم سپری کند.

 

1531992

دیدگاه‌ها