کد خبر : 1711014 | 09 مهر 1399 ساعت 11:50 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش بادبانی: با تمام توان آماده می‌شوم

ملی پوش بادبانی ایران گفت: بعد از تمریناتی که داشتم تلاشم این است با حضور در رقابت‌های مختلف به آمادگی مطلوبی دست پیدا کنم.

ملی پوش بادبانی: با تمام توان آماده می‌شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، احمد احمدی درباره حضور در مسابقات بین‌المللی فرانسه بیان کرد: بعد از این که نتوانستم در مسابقات آلمان شرکت کنم راهی فرانسه شدم تا در این مسابقه حضور داشته باشم. به هر حال ماه‌ها بود که تمرین داشتم و در قرنطینه نیز فقط تمرین می‌کردم و نیاز بود که در یک مسابقه هم شرکت کنم.

او ادامه داد: در این مسابقه کنار نمایندگانی از کشورهای مختلف بودم و در نهایت نیز توانستیم به مقام نخست برسم. شرایط خوبی دارم، از نظر بدنی افت نداشتم و با حضور در این رقابت‌ها بهتر و بهتر هم می‌شوم. هدفم رسیدن به اوج است تا به امید خدا با بهترین شرایط برای کسب سهمیه المپیک وارد رقابت شوم.


 
این ملی پوش بادبانی ایران هم‌چنین گفت: بعد از مسابقه‌ای که داشتم در یک رقابت دیگر هم شرکت می‌کنم که هم اکنون در روز دوم آن هستیم و تا سه‌شنبه هر روز روی آب می‌رویم. این مسابقات باعث می‌شود هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی آماده‌تر بشوم. قطعا از نظر روانی هم باعث رشد من می‌شود. من با تمام توان تمرین می‌کنم تا در مسابقات انتخابی المپیک موفق شوم و سهمیه بگیرم. قطعا کسب سهمیه کار آسانی نیست اما تلاشم را می‌کنم. در این مدت هیات استان، فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از من حمایت کرده‌اند. اسپانسر من نیز با تمام سختی‌ها کنارم بود و امیدوارم که بتوانم موفق شوم.

 

به گزارش ایسنا، احمد احمدی با حضور در اروپا خود را برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۱ توکیو آماده می‌کند. او پس از از دست دادن رقابت‌های آلمان به فرانسه رفت و در مسابقه‌ای به میزبانی این کشور شرکت کرد. احمدی در مسابقات قایق‌های کلاسیک به عنوان جام پاییز که توسط باشگاه یات کلاب فرانس پاریس، یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های قایقرانی دنیا برگزار شد شرکت کرد. 

ملی پوش بادبانی ایران در قالب تیم کومت از انگلیس به آب زد و در مسیر کن به سنن تروپز، در کنار نمایندگانی از استرالیا، ایتالیا، فرانسه و آفریقای جنوبی حضور داشت و در نهایت به عنوان قایق نخست مسابقات را به پایان رساند.

 

احمدی در این قایق تنظیم کننده جنوا (بادبان جلو) و اسپیناکر بوزم بود. 

احمدی که تمرینات خود را در اسپانیا انجام داد و با شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور بود حالا با باز شدن مرزها فرصت حضور در مسابقات را دارد و از امروز نیز در یک رقابت دیگر به میزبانی سنت تروپز شرکت می‌کند که این مسابقه تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. 

دیدگاه‌ها