کد خبر : 1711029 | 09 مهر 1399 ساعت 12:52 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

عمر السومه، کابوسی برای النصر (عکس)

مهاجم سوری الاهلی آمار شگفت انگیزی را در تقابل هایش در برابر النصر به ثبت رسانده است.

عمر السومه، کابوسی برای النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار می شوند در نخستین دیدار، دو تیم عربستانی الاهلی و النصر به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی شده و منتظر حریفش از بین تیم های پرسپولیس و پاختاکور باشد.


اما بد نیست بدانید که عمر السومه بازیکن تیم ملی سوریه و باشگاه الاهلی عربستان آمار فوق العاده ای را در تقابل هایش در برابر النصر عربستان به ثبت رسانده و بنا بر روایت رسانه های عربستانی، به کابوسی برای این تیم تبدیل شده است.


عمر السومه که به دلیل آسیب دیدگی بازی های زیادی را در فصل گذشته از دست داد، در 6 مسابقه ای که الاهلی تاکنون در لیگ قهرمانان به میدان رفته، تنها در 3 دیدار توانسته است شرکت کند که در این دیدارها توانست یک گل به ثمر برساند. 

 

1532023


تک گل السومه در این رقابت ها، همان گل تساوی در دیدار با شباب الاهلی امارات در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها بود که کار دو تیم در آن بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و الاهلی با برتری در ضربات پنالتی توانست خود را به مرحله یک چهارم نهایی برساند.


بد نیست بدانید که عمر السومه در 12 مسابقه قبلی که مقابل تیم النصر عربستان در رقابت های مختلف به میدان رفته است، موفق شده 12 بار دروازه این تیم را باز کند و یک بار نیز پاس گل بدهد. عمر السومه در این 12 دیدار در مقابل النصر، 5 بار به پیروزی رسیده، 3 بار شکست خورده و 4 بار نیز کار به تساوی کشیده شده است.


الاهلی در دیدار امروز امید زیادی به درخشش مجدد عمر السومه در برابر النصر دارد و باید دید این ستاره سوری می تواند به روند درخشش در برابر این تیم ادامه دهد یا اینکه یاران عبدالرزاق حمدالله این بار مانع از گلزنی السومه شده و النصری ها راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.
این دیدار امروز چهارشنبه و از ساعت 17:10 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها