کد خبر : 1711043 | 09 مهر 1399 ساعت 14:01 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیازمند چهارمین گلر مرحله گروهی آسیا (عکس)

پیام نیازمند آمار بهتری نسبت به سایر دروازه بان های ایرانی در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نام خود ثبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی از صعود به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازماند که شروعی رویایی در این رقابت ها داشت و پایان خوبی هم با پیروزی برابر السد به نام این تیم رقم خورد ولی دو شکست برابر النصر و شکست برابر السد در دور رفت سبب شد تا سپاهان که با امیرقلعه نویی کارش را شروع کرده بود و با محرم نویدکیا خاتمه داد، بیشتر از 7 امتیاز نگیرد و پشت السد 9 امتیازی از صعود بازبماند.


در این مسابقات اما اگر درخشش برد جونز گلر استرالیایی النصر در دو مصاف برابر سپاهان نبود، شاید نتایج دیگری رقم می خورد ولی به هر ترتیب گلر النصرکه نمایش های بسیار خوبی در دو دیدار رفت و برگشت برابر سپاهان داشت، در مجموع هم برترین گلر مرحله گروهی لقب گرفت و 23 نجات دروازه به نام خود ثبت کرده است.


پیام نیازمند، گلر سپاهان و صاحب رکورد دقایق پیاپی بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر در این رقابت‌ها از لحاظ تعداد سیو در رتبه چهارم آسیا قرار دارد و 19 سیو در این رقابت‌ها داشته است. کاسیو و ماجد ناصر با 21 سیو و جونز با 23 سیو نفرات بالاتر از او بودند.

1532047


دو رتبه بعدی در اختیار ماجد ناصر و کاسیو قرار دارند و پیام نیازمند با ثبت 19 نجات دروازه، چهارمین گلر مسابقات در مرحله گروهی لقب گرفته است؛ گلری که سومین فصل حضور خود را در سپاهان تجربه خواهد کرد و محرم نویدکیا با حضور او در چارچوب دروازه خیالش از بابت این پست راحت خواهد بود.


نکته جالب توجه دیگر حضور حامد لک در این پست است که توانسته در 4 بازی مرحله گروهی آمار خوبی را به نام خود ثبت کند. دو بازی مرحله رفت که در بهمن ماه سال 1398 برگزار شد، بیرانوند  مقابل الدحیل و الشارجه در دروازه سرخپوشان ایستاده بود.

دیدگاه‌ها