کد خبر : 1711044 | 09 مهر 1399 ساعت 14:03 | 98.6K بازدید | 2 دیدگاه

او فقط یک مربی بدنساز آلمانی می‌آورد

جزییات توافق با نوری؛ قرارداد دلاری است

در توافقات پیش آمده میان الکساندر نوری و مدیرعامل استقلال تقریبا همه مسائل مشخص است و حالا هیات مدیره باید تصمیم نهایی را بگیرد.

جزییات توافق با نوری؛ قرارداد دلاری است

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند در شرایطی امروز به طور رسمی خبر از توافق با الکساندر نوری داده است که شایعات زیادی درباره برکناری اش توسط هیات مدیره وجود دارد. با این حال مدیرعامل آبی ها امید دارد بعد از توافق رسمی با الکساندر نوری اعضای هیات مدیره نیز این مساله را تایید کنند و بتواند به کارش ادامه بدهد.

 

سعادتمند در حالی از توافق با نوری صحبت کرده که هنوز هیچ جزییاتی در این خصوص منتشر نشده است، اما برخی مسائل در این قرارداد وجود دارد که شاید نتواند تایید هیات مدیره را بگیرد. یکی از اصلی ترین موارد درباره مذاکرات نوری و استقلال به نوع پرداختی او مربوط می‌شود. از روز اول الکس نوری خواهان دریافت مبلغ قراردادش به دلار یا یورو بود اما مسئولان استقلال با توجه به نوسانات ارز در کشور می‌خواستند قرارداد او را به ریال امضا کنند. با ادامه مذاکرات اما نوری مبلغی که استقلال به ریال به او پیشنهاد داده بود را پذیرفت اما قرارداد معادل این مبلغ به دلار امضا شود. به عبارت بهتر قرارداد نوری با استقلال در صورت امضای نهایی دلاری است.

 

از طرفی مسئولان استقلال از نوری قول گرفتند که فقط یک مربی بدنساز همراه خودش از آلمان به ایران بیاورد و سایر دستیارانش را از بین نفرات ایرانی انتخاب کند. برخی پیشکسوتان استقلال مانند آرش برهانی، خسرو حیدری، مجتبی جباری و... هم کاندیدای دستیاری نوری هستند که این مربی در صورت حضور روی نیمکت نظر نهایی اش را در این خصوص ارائه می‌دهد.

 

پیش نویس قرارداد نوری با استقلال آماده است که سعادتمند امروز آن را به هیات مدیره ارائه خواهد داد تا نظر نهایی آنها را بگیرد. در صورتی که هیات مدیره باشگاه این قرارداد را تایید کند، برای امضا ارسال می‌شود تا سرمربی سابق وردربرمن و هرتابرلین راهی ایران شود.

 

مساله مهم تر اما اختلافات داخلی باشگاه استقلال است. جایی که هیات مدیره باشگاه، احمد سعادتمند را به حضور نمی‌پذیرند و حتی جلسه امشب هم هنوز نهایی نشده است. باید دید تا پایان امشب چه اتفاقات جدیدی پیرامون باشگاه استقلال رخ می‌دهد و در نهایت تکلیف مدیرعامل و سرمربی تیم چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها