کد خبر : 1711056 | 09 مهر 1399 ساعت 15:15 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران را به استادیوم‌‌ها برگردانید؛

درخواست باشگاه سپاهان از مسئولان فوتبال

باشگاه سپاهان خواستار حضور تماشاگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازی‌های لیگ بیستم شد.

درخواست باشگاه سپاهان از مسئولان فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرینات تیم فوتبال سپاهان برای حضور در فصل پیش رو زیر نظر محرم نویدکیا بازیکن محبوب اصفهانی‌ها آغاز شد و آنها کارشان را در باغ فردوس آغاز کردند.


رقابت های لیگ نوزدهم در شرایطی از هفته 21 ام از سر گرفته شد که مخالفت‌های زیادی برای شروع دوباره بازی‌ها وجود داشت ولی درنهایت مسابقات از سر گرفته شد و پرسپولیس چهارمین عنوان قهرمانی خود را البته بدون حضور تماشاگران جشن گرفت.


حالا و در حالی که قرار است لیگ بیستم در روزهای ابتدایی آبان ماه از سر گرفته شود، باشگاه سپاهان در خواست مهمی را از مسئولان فوتبال ایران مطرح کرده و به عنوان اولین باشگاه ایرانی خواستار فراهم شدن شرایط بازگشت هواداران به استادیوم‌ها شده است.

 

1532055

هواداران سپاهان در روز معارفه نویدکیا و البته بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پس از ماه‌ها به استادیوم نقش جهان بازگشتند.

 

روابط عمومی باشگاه سپاهان این خواسته را اینطور مطرح کرده است:« امید آن می‌رود مسئولان وزارت بهداشت و برگزارکنندگان مسابقات فوتبال لیگ برتر تدابیری را بیاندیشند تا بار دیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد حضور علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه‌ها باشیم و هواداران طلایی دل بتوانند از نزدیک مصاف  شاگردان محرم نویدکیا را با رقبا نظاره گر باشند.»

 


باشگاه سپاهان اولین باشگاهی بود که پس از دوران کرونا حضور هواداران را در استادیوم در روز معارفه نویدکیا فراهم کرد و حالا پیشگام بازگشت هواداران به استادیوم شده است.

دیدگاه‌ها