کد خبر : 1711060 | 09 مهر 1399 ساعت 14:40 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایحنت دانی فان دبیک:

کاملا با رئال توافق شده بود، ولی زیر حرف‌شان زدند

ایجنت دانی فان دبیک از توافق قطعی با رئال برای انتقال این بازیکن در تابستان امسال خبر داد. توافقی که توسط رئال زیر پا گذاشته شد.

کاملا با رئال توافق شده بود، ولی زیر حرف‌شان زدند

به گزارش "ورزش سه"، دانی فن دبیک تابستان سال گذشته چیزی تا پیوستن به رئال مادرید فاصله نداشت. ستاره خط میانی آژاکس که فصل فوق العاده ای را با این تیم پشت سر گذاشته بود، با رئال به توافق شخصی دست یافت اما در نهایت زین الدین زیدان مانع رخ دادن این انتقال شد. زیدان اعتقاد داشت برای فصل 20-2019 نیاز چندانی به فن دبیک ندارد و بهتر است یک سال دیرتر این انتقال صورت بگیرد.

همه چیز مهیا برای انتقال او بود اما یک بار دیگر رئال مادرید منصرف شد تا در نهایت او که از بارسا هم پیشنهاد داشت، به منچستریونایتد ملحق شود. شیاطین سرخ برای او 40 میلیون یورو پرداخت کردند.

 

 

1530273

 

 

گوئیدو آلبرس مدیر برنامه های فان دبیک در مورد توافق با رئال مادرید گفت:« تابستان گذشته نماینده های رئال به آمستردام آمدند و در حضور مارک اوورمارس(مدیر ورزشی آژاکس) توافقات برای اینکه فان دبیک امسال به رئال ملحق شود، صورت گرفت. آژاکس به این دلیل که ماتایس دی لیخت و فرانکی دی یونگ را از دست داده بود، تمایلی نداشت آن مقطع تا فان دبیک را هم به باشگاهی دیگر واگذار کند.

در نهایت او ماند ولی ما با رئال تمام کرده بودیم. همه اسناد و قراردادهای لازم امضا شده بود و با مسئولان رئال دست دادیم و در واقع 100 درصد کار انتقالش در این تابستان نهایی بود و تنها امضای نهایی باقیماند. قرار بود همه چیز مسکوت بماند و دانی پس از تست های پزشکی، تابستان به رئال منتقل شود اما در نهایت نظر باشگاه رئال مادرید عوض شد.»

 

 

دیدگاه‌ها