کد خبر : 1711073 | 09 مهر 1399 ساعت 16:21 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساندرو تونالی:

میلان حالا فقط به پیروزی مقابل ریو آوه فکر می‌کند

ساندرو تونالی، ستاره جدید میلان می‌گوید که تمرکز این تیم روی پیروزی مقابله ریوآوه در پلی‌آف لیگ اروپا است.

میلان حالا فقط به پیروزی مقابل ریو آوه فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هیچ کدام از 17 مسابقه رسمی خود شکست نخورده و پنجشنبه شب باید در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف تیم ریوآوه پرتغال برود. این بازی آخرین مسابقه پلی آف میلان خواهد بود و آنها می‌توانند در صورت پیروزی در آن به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود کنند.

خرید جدید میلان یعنی ساندرو تونالی پیش از بازی حساس این تیم مقابل ریو آوه گفت: " ما روی پیروزی در این بازی تمرکز کرده ایم و به دنبال انجام یک عملکرد خوب هستیم. این چیزی است که همه ما آن را می‌خواهیم و همچنین از اهمیت این مسابقه نیز کاملاً آگاه هستیم. بسیاری از بازیکنان در حال بازگشت از مصدومیت هستند و این مسئله بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود."

 

 

1532083

 

 

به نظر می رسد که میلان بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل کابوس وار حالا دوباره در مسیر پیروزی قرار گرفته و قصد دارد با سرمربیگری استفانو پیولی و خریدهای جدید نظیر ساندرو تونالی دوباره به روزهای خوش گذشته بازگردد. ستاره ایتالیایی در ادامه گفت: "با وجود تعداد زیادی بازی، در اختیار داشتن یک تیم کامل امر بسیار مهم تلقی می شود. ما به همه بازیکنان به شکل 100 درصدی احتیاج داریم و معتقد هستم که به طور کلی تیم باید متحد باشد."

دیدگاه‌ها