کد خبر : 1711077 | 09 مهر 1399 ساعت 16:30 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

جوردی فاره:

اطمینان دارم که بارتومئو به زودی استعفا می کند

رهبر کمپین ضد بارتومئو بر این باور است که رفراندوم علیه رئیس بارسا برگزار خواهد شد و او قبل از چنین اتفاقی از سمت خود استعفا می کند.

اطمینان دارم که بارتومئو به زودی استعفا می کند

به گزارش "ورزش سه"، 12 روز پیش بود که کمپین "Més que una Moció" اعلام کرد توانسته 20687 رای عدم اعتماد علیه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا جمع کند و اسناد و مدارک لازم مربوط به امضاها را نیز به باشگاه کاتالان ارائه داد.

 

 

1527741

 

 

از روز گذشته اعتبار سنجی آرا شروع شد و در صورت معتبر بودن 16250 رای، اعضای رسمی باشگاه طی یک رفراندوم، باید در مورد ادامه کار بارتومئو و هیئت مدیره فعلی رای دهند. در صورت شرکت حداقل 10 درصد اعضا و کسب دو سوم آرا بر ضد رئیس فعلی، او برکنار و انتخابات زودهنگام برگزارخواهد شد.

هرچند هفته گذشته برخی منابع از احتمال استعفای بارتومئو خبر داده بودند ولی رئیس بارسلونا چنین اتفاقی را غیرممکن دانست و گفت که تا روز انتخابات بر پست خود باقی خواهد ماند.

 

 

1532049

 

 

جوردی فاره رهبر کمپین ضد بارتومئو اما معتقد است او به زودی استعفا خواهد کرد. فاره اطمینان دارد که اعتبار امضاها تایید خواهد شد و رفراندوم علیه بارتومئو برگزار می شود.

او در این رابطه به رادیو کاتالونیا گفت:« بارتومئو قطعا دوست ندارد اولین رئیسی در تاریخ بارسا باشد که بر علیه او رفراندوم برگزار خواهد شد. او قبل از چنین اتفاقی استعفا خواهد کرد تا انتخابات ریاست باشگاه زودتر از ماه مارس برگزار شود. بارتومئو چنین ریسکی نمی کند و می داند که رفراندوم به اعتبار او لطمه زیادی خواهد زد. استعفا ایده بسیار بهتری برای او و نیز اعتبار باشگاه محسوب می شود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها