کد خبر : 1711081 | 09 مهر 1399 ساعت 16:45 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

از کنار زمین تا تونل ورزشگاه؛

خوشحالی جالب ژوزه و دستیارش پس از برد بزرگ(عکس)

ژوزه مورینیو پس از پیروزی دیشب تیمش مقابل چلسی در جام اتحادیه خوشحالی زایدالوصفی از خود به نمایش گذاشت.

خوشحالی جالب ژوزه و دستیارش پس از برد بزرگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تاتنهام در حساس‌ترین بازی دور چهارم رقابت های جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی بود. دیداری که علاوه بر حساسیت های معمول، به خاطر تقابل ژوزه مورینیو با تیم و شاگرد سابقش یعنی فرانک لمپارد از جذابیت های بسیار بالایی برخوردار بود.

 

در دقایق ابتدایی این مسابقه بود که تیمو ورنر برای تیم فرانک لمپارد موفق به گلزنی شد. در حالی که مسابقه به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد، این تاتنهام بود که موفق شد در دقیقه 83 گل تساوی را توسط اریک لاملا به ثمر برساند؛ موضوعی که باعث شد کار به ضربات پنالتی کشیده شود و نهایتاً تیم ژوزه مورینیو پیروز از زمین مسابقه خارج شود و به مرحله بعدی صعود کند.

 

دیدار شب گذشته دو تیم تاتنهام و چلسی اما با حواشی بسیاری نیز همراه بود که مهمترین آن به درگیری لفظی بین فرانک لمپارد و ژوزه مورینیو بازمی‌گشت؛ اتفاقی که سر و صدای بسیار زیادی را ایجاد کرد و صحنه های دور از انتظاری را از این استاد و شاگرد سابق رقم زد.

 

سرمربی پرتغالی تاتنهام اما بعد از پایان مسابقه و قطعی شدن پیروزی تیمش خوشحالی زایدالوصفی از خود به نمایش گذاشت و به همراه یکی از دستیارانش با حالتی هیجان زده راهی رختکن شد تا یک بار دیگر شاهد یک صحنه جالب دیگر از آقای خاص دنیای فوتبال باشیم.

 

 

1532087

 

1532086

 

1532088

دیدگاه‌ها