کد خبر : 1711098 | 09 مهر 1399 ساعت 18:01 | 32.6K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراض مدیر برنامه ستاره هلندی

ورود فان دبیک به زمین در دقیقه 90 یعنی چه؟

مدیر برنامه های دانی فان دبیک از نیمکت نشینی های او در لیگبرتر عصبانی است.

ورود فان دبیک به زمین در دقیقه 90 یعنی چه؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعالیت زیادی نداشت و مهمترین خرید این باشگاه دانی فان دبیک از آژاکس بود که با 45 میلیون یورو به خدمت گرفته شد. فان دبیک یک هافبک است و شروع خوبی هم در یونایتد داشت و توانست در شکست یونایتد برابر پالاس یک گل به ثمر برساند با این حال بسیاری معتقدند یونایتد در خط دفاع نیاز به تقویت دارد و اینکه خرید فان دبیک با بودن پل پوگبا و برونو فرناندز چندان هم ضروری نبود.

این بازیکن 23 ساله در دیدار برابر لوتون در جام اتحادیه در ترکیب یونایتد قرار گرفت اما در دو بازی این تیم در مسابقات لیگ برتر نیمکت نشین بود.

 

 

1530272

 

 

هافبک هلندی در جریان پیروزی دراماتیک 2-3 برابر برایتون در وقت اضافه به جای آنتونی مارسیال زمین آمد و به نظر می‎رسد که مدیر برنامه او از این رفتار رضایت چندانی ندارد.

شاک سوارت به فوتبال پریمیر گفت:« ورود به زمین در وقت اضافه و به فاصله 4 دقیقه قبل از پایان بازی؟ این یعنی چه؟ من بودم این کار را انجام نمی دادم. نیمکت نشینی بهتر از ورود به زمین در آن دقیقه است. دانی سه کار خوب انجام داد. او زمینه ساز پنالتی شد و در واقع گل برتری یونایتد به واسطه او بود. در مجموع اما نیمکت نشینی او خبر خوبی نیست. یونایتد در شرایط عادی باید 7-1 شکست می خورد. برایتون فقط 5 توپ را به تیر زد. یونایتد تیم خوبی است و برابر برایتون نباید آنقدر بد بازی می کرد.»

 

 

1532099

دیدگاه‌ها