کد خبر : 1711114 | 09 مهر 1399 ساعت 18:59 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست میلیاردی بابایی برای بازگشت به تبریز

مهاجم فصل گذشته سومقایت برای حضور دوباره در ماشین‌سازی درخواست قرارداد میلیاردی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی فصل گذشته موفق شد به همراه دو بازیکن دیگر آقای لیگ،  لیگ آذربایجان شود و خود را بازیکن موثر تیم سومقایت معرفی کند. این مهاجم که یک سال و نیم قبل با قراردادی قرضی از ماشین‌سازی راهی سومقایت آذربایجان شده بود، در پایان فصل به ایران بازگشت که در ابتدا اخباری مبنی بر حضور او در تراکتور مخابره شد ولی به یک‌باره این بازیکن پای میز مذاکره استقلالی‌ها نشست.

 

هرچند بابایی مذاکره با استقلال را تکذیب کرد ولی رسما اعلام نمود که تمایلی به ادامه فوتبال خود در ایران ندارد، اما گفته می‌شود که بابایی دو سال دیگر با ماشین‌سازی قرارداد دارد و این باشگاه قبل از تغییر مالکیت رضایت‌نامه این بازیکن را برای تراکتور صادر کرد، ولی این بازیکن طبق گفته محمدرضا زنوزی خواستار قرارداد ۵/۵ میلیاردی شده است تا رفتن او به تراکتور نیز منتفی به نظر برسد.

 

1532116

 

امروز تصویری از پیمان بابایی منتشر شد که او را در زمین چمن لشگر عاشورا و با پیراهن تمرینی ماشین‌سازی تبریز نشان می دهد. این زمین تمرینی مربوط به محل تمرین شماره دو ماشین‌سازی است.

 

پیمان بابایی که به واسطه ۸ گل زده در لیگ آذربایجان خود را در رده بازیکنان بالای ۵ میلیارد می‌دید، امروز به تمام رویاهای خود خط باطل کشید و در تمرین ماشین‌سازی شرکت کرد.

دیدگاه‌ها