کد خبر : 1711116 | 09 مهر 1399 ساعت 19:20 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش مورینیو به احتمال جذب مهاجم توسط تاتنهام

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند در ادامه نقل و انتقالات یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد.

واکنش مورینیو به احتمال جذب مهاجم توسط تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه تاتنهام انتقالات تابستانی را بسیار آرام و بی سر و صدا آغاز کرده بود اما در نهایت موفق شد دو ستاره باشگاه رئال مادرید یعنی گرت بیل و سرخی رگیلون را به خدمت بگیرد؛ موضوعی که باعث شد بخش زیادی از نقاط ضعف باشگاه لندنی پوشانده شود.

 

 

1532117

 



با این حال ژوزه مورینیو پیش از این تاکید کرده بود که تیمش به جذب یک مهاجم نوک احتیاج دارد. سرمربی پرتغالی حالا یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این اتفاق رخ دهد. او در این باره گفت: " بسیار خوشبین هستم اما بیشتر، این احساس را دوست دارم که باشگاه تمام تلاش خود را برای رقم خوردن این اتفاق انجام دهد. به طور قطع باشگاه این کار را انجام خواهد داد. اگر موفق شویم عالی است اما در غیر این صورت این فوتبال است و با آن کنار می آییم."



سرمربی تاتنهام در ادامه به تشریح وضعیت هافبک فرانسوی اش یعنی تانگوی اندومبله پرداخت و گفت: " تانگوی بازی بسیار خوبی مقابل چلسی انجام داد و من برای او خیلی خوشحال هستم. او باید از نظر جسمی بهتر و بهتر شود و مطمئنم که این اتفاق رخ خواهد داد. با این حال درست نیست که اندومبله این فصل را با فصل گذشته مقایسه کنید. او می تواند بهتر شود و برای ما بازیکنان خارق العاده ای باشد."

 

 

1494389

دیدگاه‌ها