کد خبر : 1711119 | 09 مهر 1399 ساعت 19:25 | 39.4K بازدید | 2 دیدگاه

شاگردان ویتوریا منتظر برنده پرسپولیس- پاختاکور؛

النصر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید

شاگردان روی ویتوریا با غلبه بر الاهلی عربستان به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

النصر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید

به گزارش "ورزش سه"،  در نخستین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های عربستانی النصر و الاهلی از ساعت ۱۷:۱۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند که برنده این بازی تکلیف اولین تیم راه یافته به نیمه نهایی را مشخص می‌کرد.

 

النصر که با صدرنشینی در گروه D به مرحله یک هشتم رسید و پس از آن التعاون عربستان را شکست داده بود، در حالی دومین بازی خود در دور حذفی را انجام داد که باید برابر یک نماینده سعودی دیگر قرار می‌گرفت. الاهلی نیز که در صدر جدول گروه A ایستاد و در مرحله قبل شباب الاهلی امارات را مغلوب کرده بود، سعی داشت امشب برابر شاگردان ویتوریا بایستد که در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

 

گونزالو مارتینز در دقیقه ۱۳ پاس خالد الغنام از بین مدافعان الاهلی را با پیشروی در محوطه جریمه و شوت محکم تبدیل به گل اول النصر کرد  و تیمش در نیمه اول به برتری یک بر صفر دست یافت.

 

الاهلی که با وجود مالکیت توپ بیشتر نمی‌توانست راهی به دروازه النصر پیدا کند، در دقیقه ۵۵ روی ارسال زمینی سلطان الغنام از جناح راست زمین و دریبل سر پا و شوت پای چپ عبدالفتاح عسیری گل دوم را برابر شاگردان روی ویتوریا دریافت کرد.

 

در ادامه بازیکنان النصر موفق شدند با مدیریت بهتر بازی و بسته نگه داشتن دروازه خود، به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کنند تا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند و منتظر برنده بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان باشند.

دیدگاه‌ها