کد خبر : 1711132 | 09 مهر 1399 ساعت 20:50 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز مورینیو برای بازی دادن به ستاره انگلیسی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام تمجید ویژه ای از ستاره انگلیسی این تیم یعنی دله آلی انجام داد.

چراغ سبز مورینیو برای بازی دادن به ستاره انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی در سه بازی گذشته تاتنهام حضور نداشت و گفته می شود که این بازیکن در آستانه جدایی از این تیم لندنی قرار گرفته است. همچنین از تیم فرانسوی پاری‌سن ژرمن به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای تیم بعدی این ستاره انگلیسی یاد می‌شود.

 

ژوزه مورینیو، حالا به تمجید از حرفه‌ای‌گری ستاره انگلیسی تیمش پرداخته است. او در این باره گفت: " من نمی‌توانم تایید کنم که او فردا در بازی لیگ اروپا به میدان می رود. البته این را هم نمی‌توانم بگویم که او بازی نخواهد کرد. چهارشنبه جلسات تمرینی دیگری را برگزار خواهیم کرد و سپس در برخی موارد تصمیم گیری می کنیم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که او بسیار بسیار حرفه ای است. من فقط برای او احترام قائلم. "

 

 

1531562

 

 

مورینیو در ادامه گفت: " دله بسیار حرفه‌ای است. او در حالیکه قرار نبود برای دیدار برابر چلسی حضور داشته باشد اما به همراه تیم آماده شد. کمبود انگیزه و حتی عدم آمادگی کاملا در این جلسه تمرینی می‌توانست از او قابل قبول باشد اما دقیقا اتفاق برعکسی رخ داد. او بسیار سخت تمرین کرد و احترام من و هم تیمی هایش را با خود به همراه دارد بنابراین ممکن است پنج شنبه به میدان برود."

دیدگاه‌ها