کد خبر : 1711134 | 09 مهر 1399 ساعت 20:42 | 65.3K بازدید | 1 دیدگاه

ژاوی النصری ها همچنان گل می سازد (عکس)

النصر به لطف درخشش هافبک عربستانی خود، از سد تیم الاهلی گذشت و به دیدار ماقبل فینال رسید.

ژاوی النصری ها همچنان گل می سازد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم عربستانی به مصاف هم رفتند که النصر با نتیجه 2 بر صفر از سد الاهلی گذشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد.


النصر با گل های گونزالو مارتینز و عبدالفتاح عسیری توانست از سد الاهلی، دیگر تیم عربستانی حاضر در این مرحله عبور کند تا عصر شنبه آینده در دیدار نیمه نهایی به مصاف برنده پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس ایران برود.


سلطان الغنام هافبک 26 ساله تیم ملی عربستان، در این دیدار درخشان ظاهر شد و سازنده هر دو گل النصری ها بود. الغنام که پیش از این توانسته بود 3 بار برای هم تیمی هایش، گلسازی کند، حالا با 5 پاس گل، به تنهایی در صدر بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا می ایستد.

 

1532131


پس از پایان این دیدار، سلطان الغنام به دلیل درخشش فوق العاده در برابر الاهلی، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. این بازیکن علاوه بر 2 پاس گلی که داد، 3 پاس کلیدی برای هم تیمی هایش نیز ساخته و پرداخته کرد. 


پس از این بازی، الغنام از طریق حساب شخصی خود در توییتر این پیروزی را به هواداران النصر تبریک گفت و به آنها قول داد تا تیمش به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.


الغنام در توئیتی که منتشر کرده است، نوشت: تبریک به هواداران بزرگ النصر و تمام عاشقان این تیم در سراسر جهان. این پیروزی را به شما تبریک می گویم و این راه را ادامه می دهیم تا انشالله شما را به آن چیزی که خشنودتان می کند، برسانیم.

دیدگاه‌ها