کد خبر : 1711157 | 09 مهر 1399 ساعت 23:07 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

گارسیا نشد؛ بارسا مدافع شیلیایی را می خواهد

بارسلونا پس از پیچیده شدن کار جذب اریک گارسیا حالا به سراغ مدافع شیلیایی باشگاه موناکو رفته است.

گارسیا نشد؛ بارسا مدافع شیلیایی را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسا امروز نیز در نشست خبری خود تایید کرد که به دنبال جذب یک مدافع میانی است. بارسا در حال حاضر تنها جرارد پیکه و کلمنت لنگله را به عنوان مدافعان میانی با تجربه در اختیار دارد و رونالد آرائوخو در واقع هنوز بازیکن تیم دوم باشگاه محسوب می شود. ساموئل اومتیتی هم در فهرست خروج قرار دارد و کومان از او برای بازی فردا برابر سلتا هم دعوت نکرد.

 

 

1532145

 

 

در حالی که بارسا نگاهی جدی به اریک گارسیا مدافع 21 ساله سیتی دارد و گفت و گو ها در مورد جذب این بازیکن ادامه دارد، آاس ادعا کرد که گییرمو ماریپان، مدافع 25 ساله شیلیایی موناکو نیز وارد فهرست خرید بارسا شده است. بارسا برای جذب ماریپان بی رقیب نیست و فولام و وستهام انگلیس نیز خواهان جذب این بازیکن هستند.

ماریپان سابقه بازی در لالیگا با پیراهن آلاوس را دارد و از سال 2019 برای موناکو بازی می کند. ارزش او با سابقه 24 بازی ملی 18 تا 20 میلیون یورو تخمین زده می شود. به فاصله کمتر از 5 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، باید دید بارسا بالاخره می تواند مدافع میانی جدید جذب کند یا کومان باید تجدید نظر کرده و اومتیتی را یک فصل دیگر نیز حفظ کند.

دیدگاه‌ها