کد خبر : 1711168 | 09 مهر 1399 ساعت 23:53 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری‌زاده: برخورد به دست نعمتی پنالتی نبود

پیشکسوت داوری ایران با تمجید از تصمیمات داور، قضاوت او را کم نقص خواند.

مظفری‌زاده: برخورد به دست نعمتی پنالتی نبود 

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد که ادهم مخادمه قضاوت خوبی در این بازی داشت و صحنه اخراج نیز برایش قابل تشخیص نبود. نظرات مظفری زاده را در ادامه می‌خوانید:

 

دقیقه ۱۸: تکل خطرناک ماشاریپوف که با کف پا روی مچ پای کامیابی نیا آمد، جریمه ای جز کارت قرمز نداشت و این صحنه از چشم داور اردنی دور ماند که وی ای آر این دفعه به کمک داور آمد و او در بازدید مجدد تصمیم درست را گرفت و اخراج کرد.

 

دقیقه ۲۶: در شرایطی که نعمتی دستانش در شرایط طبیعی بود توپ به دستش برخورد کرد و تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

 

دقیقه ۴۰: احسان پهلوان که کنترل توپ را از دست داده بود، حرکت بازیکن حریف را با گرفتن او متوقف کرد و این می‌توانست برایش کات زرد داشته باشد.

 

دقیقه ۶۵: توپ ارسالی از کرنر بازیکنان پاختاکور در حالی به دست سیامک نعمتی خورد که این نمیتوانست پنالتی باشد.

 

همانطور که گزارشگر بازی در طول مسابقه اشاره کرد، در مورد آفساید ها تاخیری که ایجاد می‌شود به دلیل توصیه ای است که در زمان وی ای آر به کمک داور می‌شود تا در صحنه های سخت و نزدیک، اگر کمک داوران مشکوک هستند برای گرفتن آفساید، توصیه شده که آفساید نگیرد و بازی ادامه پیدا کند و بعد از طریق سیستم رادیویی داورانی که صحنه را می‌بینند به کمک داور اطلاع می‌دهند و اگر تصمیم درست بود که هیچ، اگر نبود می‌تواند تصمیش را اصلاح کند.

 

در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و در آن صحنه هم وی ای آر به کمک داور آمد، تشخیصش برای داور سخت بود و محل برخورد را نمی‌توانست کامل ببیند.

دیدگاه‌ها