کد خبر : 1711177 | 10 مهر 1399 ساعت 00:31 | 182.4K بازدید | 9 دیدگاه

آل کثیر، جدی‌ترین رقیب آقای گل لیگ قهرمانان آسیا

عیسی آل کثیر با دو گلی که وارد دروازه پاختاکور کرد، 4 گله شد و حالا به دنبال کسب عنوان آقای گلی است.

آل کثیر، جدی‌ترین رقیب آقای گل لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک دیدار تقریبا یک طرفه توانست از سد پاختاکور 10 نفره بگذرد و راهی دیدار مرحله نیمه نهایی شود. آل کثیر با درخشش فوق العاده در این دیدار، توانست تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی کند.


در این مسابقه، جلال الدین ماشاریپوف در دقیقه 15 از زمین بازی اخراج شد تا تیم پاختاکور بازی را 10 نفره ادامه دهد. همین امر باعث شد تا کار سرخپوشان در ادامه بازی راحت شود. در نیمه دوم پرسپولیس 2 بار توانست دروازه پاختاکور را باز کند و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


عیسی آل کثیر مهاجم دزفولی پرسپولیس در این مسابقه فوق العاده ظاهر شد. او به خوبی توانست پاس های ارسالی نعمتی و پهلوان را وارد دروازه سویونوف کند و به تنهایی پرسپولیس را راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کرد.

 

1532228


آل کثیر با این 2 گل، 4 گله شد و حالا رقیبی جدی برای عبدالرزاق حمدالله بر سر تصاحب توپ طلای لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.


هم اکنون در جدول گلزنان، عبدالرزاق حمدالله با به ثمر رساندن 6 گل آقای گل این رقابت هاست، پس از او آل کثیر و بغداد بونجاج با 4 گل حضور دارند، گومیس (الهلال)، اوگاوا (ویسل کوبه)، ویلتون (الشارجه)، اکرم عفیف و الهیدوس (السد) و المعز علی (الدحیل) همگی 3 گله هستند که بجز اوگاوا، تیم های سایر بازیکنان از دور این رقابت ها کنار رفته و اکنون آل کثیر شانس این را دارد تا خودش را به حمدالله برساند.


دو تیم پرسپولیس و النصر روز شنبه در یک دیدار فوق العاده حساس و مهم، به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این دیدار راهی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

دیدگاه‌ها