کد خبر : 1711190 | 10 مهر 1399 ساعت 01:40 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد

زیدان: نمی‌توانم تایید کنم یوویچ با ما می ماند

زین الدین زیدان پس از بازی خوب لوکا یوویچ برابر وایادولید حاضر نشد ماندنی شدن او را تایید کند.

زیدان: نمی‌توانم تایید کنم یوویچ با ما می ماند

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان امشب رئال را با سیستم 2-4-4 به زمین فرستاد در حالی که کریم بنزما و لوکا یوویچ در پیشانی خط حمله قرار داشتند. یوویچ نمایش خوبی داشت ولی دقیقه 57 جای خود را به وینیسیوس داد و ستاره برزیلی هشت دقیقه پس از ورودش به میدان گل برتری رئال را به ثمر رساند تا کهکشانی ها برابر وایادولید صاحب سه امتیاز شوند.

 

 

1532245

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:« از این پیروزی حس خوبی دارم. شب دشواری بود و وایادولید کار را برای مان سخت کرد. مهم کسب سه امتیاز بود چون می دانم که بهتر و بهتر خواهیم شد. امشب از توپ از دست دادن ها در زمین خودی عصبانی بودم. در نیمه اول هم بی دقت بودیم و از شانس های گلزنی استفاده نکردیم. ما یک بازی دوستانه داشتیم و هفته های ابتدایی حکم بازی های پیش فصل را دارند. بازی را با دو مهاجم شروع کردیم و سپس تغییر سیستم دادم. می دانم که هر سیستم و هر بازیکنی چقدر برای ما کارآیی دارد.»

 

تعویض ها و ورود وینیسیوس و آسنسیو به زمین:« هر تعویضی برای بهتر شدن روند تیم و رسیدن به اهداف ما است و امشب جواب دادند.»

 

وضعیت مصدومیت هازارد:« مشکل او عضلانی است و وضعیت مچ پایش خوب است. مدت زمان دوری هازارد نامشخص است و کسی انتظار این مصدومیت را نداشت. او خودش هم از این بابت ناراحت است.»

 

 

1532244

 

 

وینسیوس:« برای گلزنی اش خوشحالم. او را برای همین منظور وارد زمین کردم.»

 

یوویچ:« تا 4 روز دیگر و پایان نقل و انتقالات، ماندنی شدن یوویچ را نمی توانم تایید کنم. امشب در ترکیب بود و روی او حساب می کنم ولی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.»

 

کورتوا:« او در بازی با بتیس و امشب ناجی ما بود. تیبو را برای همین توانایی هایش جذب کردیم.»

 

 

دیدگاه‌ها