کد خبر : 1711193 | 10 مهر 1399 ساعت 09:17 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: به خاطر این قهرمانی بسیار خوشحال هستم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی تیمش مقابل دورتموند تمجید ویژه ای از جاشوا کیمیش انجام داد.

فلیک: به خاطر این قهرمانی بسیار خوشحال هستم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بایرن مونیخ در چهارچوب دیدار سوپرجام فوتبال آلمان به مصاف دورتموند رفت که نهایتاً این بازی پر افت و خیز و زیبا با نتیجه 3-2 به سود شاگردان هانسی فلیک خاتمه یافت تا باواریایی ها بیش از پیش به کسب شش گانه نزدیک شده باشند.

 

 

 

1532276

 

 

هانسی فلیک پس از پیروزی دشوار تیمش مقابل دورتموند گفت: " از ابتدا با انگیزه پیروزی بر دورتموند وارد زمین شدیم اما از این موضوع آگاه بودیم که کار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت. در ابتدا کاملا سزاوارانه با دو گل از حریف پیش افتادیم اما در ادامه کار برای مان سخت شد و بازی به تساوی رسید. با این حال در ادامه گل سوم را زدیم و حالا برای کسب این قهرمانی بسیار خوشحال هستم."

 

جاشوا کیمیش در بازی دیشب بهترین بازیکن بایرن مونیخ بود و موفق شد گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر برساند. فلیک در تمجید از این ستاره آلمانی گفت: " کیمیش راه تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بایرن مونیخ را می‌پیماید. همواره به این موضوع فکر می کنم که چه موقعی زمان خوبی برای استراحت دادن به او خواهد بود اما می دانم که اگر این اتفاق رخ دهد، باید منتظر عصبانیتش باشم چرا او که دوست دارد همیشه به میدان برود."

 

 

1532278

 

 

گفته می‌شود آندره کراماریچ یکی از گزینه‌های مورد علاقه بایرن‌مونیخ برای تقویت خط حمله محسوب می شود. هانسی فلیک در این باره گفت: " قبلاً هم گفته بودم که او یکی از بهترین مهاجمان حاضر در بوندسلیگا محسوب می شود. با این حال نمی دانم که آیا او به بایرن مونیخ خواهد آمد یا خیر."

دیدگاه‌ها