کد خبر : 1711214 | 10 مهر 1399 ساعت 11:51 | 134.4K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت علیپور به فوتبال

گزینه مدیریت پرسپولیس تراکتوری شد (عکس)

باشگاه تراکتور امروز کانون تغییر و تحولاتی در بالاترین سطح مدیریتی خود بود.

گزینه مدیریت پرسپولیس تراکتوری شد (عکس) 

به گزارش "ورزش سه" محمد علیپور از مدیران رده بالای وزارت نفت که به نوعی مرد اول باشگاه  نفت تهران نیز محسوب می‌شد، امروز صبح پس از مدت‌ها گمانه‌زنی سرانجام به عرصه مدیریتی فوتبال بازگشت؛ در حالی‌که درباره او گفته می‌شد قرار است مدیریت پرسپولیس به جای مهدی رسول پناه برعهده بگیرد اما با وجود مذاکرات طولانی طرفین، در نهایت این اتفاق رخ نداد تا علیپور پس از مدتها دوری از فوتبال و انجام کارهای اقتصادی در حوزه شخصی، به تراکتور برود.

 

علیپور که مدیری خوش‌سابقه در عرصه ورزش  محسوب می‌شود و پس از حضور جدی در فوتبال به ناگاه سمت خود در مجموعه‌ی وزارت نفت تحویل داد و برای انجام کارهای شخصی و اقتصادی به ترکیه رفت، سابقه کار با علیرضا منصوریان را در نفت تهران دارد و باید دید همکاری این دو در فصل جدید چگونه پیش خواهد رفت.

 

 

1532329

 

 

 او جایگزین میرمعصوم سهرابی شده که سال گذشته به عنوان مدیرعامل تراکتور معرفی شد اما به هر حال همواره زیرسایه محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه قرار داشت. جالب این‌که در تصاویری که از مراسم معارفه منتشر شده، عباس الیاسی رئیس هیات مدیره مراسم تودیع و معارفه را انجام می‌دهد.

 

در احکامی که امروز از سوی باشگاه منتشر شده، میرمعصوم سهرابی به عنوان معاون ورزشی و عضو هیات مدیره معرفی شده و مدیریت عامل باشگاه را علیپور برعهده خواهد گرفت.

 

 با ورود علیپور به ساختار مدیریت تراکتور، باید در انتظار تحولاتی در این زمینه بود و شاید این مسئله نشان از همان وعده قبلی زنوزی دارد که از این به بعد بیشتر نقش خود را در مالکیت و توسعه اقتصادی باشگاه ادامه خواهد داد و کارهای مدیریتی را به دیگرانی واگذار خواهد کرد که البته تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند.

 

 

1532328

 

 

تراکتور که علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی معرفی کرده و تمرینات را زیرنظر او آغاز کرده است، امسال شکل و شمایلی متفاوت نسبت به فصل گذشته دارد و این مسئله از تصاویر تمرینات این تیم پیداست؛ درباره این‌که این تیم در نهایت با چه شرایطی لیگ برتر فصل آینده را شروع می‌کند، باید در انتظار گذشت زمان و حضور جدی‌تر علیپور در این سمت پر سر و صدا بود.

 

دیدگاه‌ها