کد خبر : 1711219 | 10 مهر 1399 ساعت 12:12 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

منشا و فصلی که می‌خواهد پرواز کند!

مهاجم نیجریه ای گل گهر این روزها ساکت و بی سر و صدا در حال انجام تمریناتش است.

منشا و فصلی که می‌خواهد پرواز کند!

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان یکی از فعال ترین تیم ها در بازار نقل و انتقالات امسال بود. آنها با جذب امیر قلعه نویی پرافتخارترین سرمربی ایرانی لیگ، نشان دادند که اهداف بسیار بزرگ تری از بقا در لیگ برتر دارند. سیرجانی ها در بازار نقل و انتقالات نیز بازیکنان زیادی را به خدمت گرفتند و مشخص است که آنها با ژنرال قصد حضور در رتبه های بالای جدول را دارند.


یکی از ستارگان این تیم، گادوین منشا مهاجم نام آشنای این تیم است. این بازیکن 31 ساله که در شهر لاگوس نیجریه متولد شده است، با پیکان در فوتبال ایران چهره شد و برای خود اسم و رسمی پیدا کرد.

 

 

1532323

 


بازی های خوب او با لباس پرسپولیس به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا را در ذهن داریم. او با سرخپوشان به نائب قهرمانی آسیا رسید و در انتقالی جنجالی به استقلال پیوست. انتقالی کوتاه مدت که موفقیتی برای منشا نداشت و سپس راهی عجمان شد.


یکی از مشکلات بزرگ این بازیکن، حواشی او بود. مهاجم خوب و چارچوب شناسی که شیطنت های خاص خودش را داشت. اما امسال این بازیکن گویا تمامی این موارد را دور ریخته است. گادوین در تمرینات بسیار آماده نشان داده و نکته جالب سر به زیر بودن و حرف گوش کنی اوست.


گویا ستاره نیجریه ای فوتبال ایران پخته و باتجربه شده و اکنون تمام تمرکزش را بر روی بازی در زمین فوتبال گذاشته و قصد دارد عصای دست قلعه نویی در لیگ بیستم باشد. ژنرال امید زیادی به ساق های منشا دارد تا او به دوران اوجش در پیکان بازگردد و با گل گهر، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. گادوین منشا و سیرجانی ها بی صبرانه در انتظار سوت آغاز لیگ بیستم هستند تا پروازی به یاد ماندنی در لیگ برتر ایران داشته باشند.

دیدگاه‌ها