کد خبر : 1711220 | 10 مهر 1399 ساعت 12:13 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی- نیازمند، از پیکان تا سپاهان(عکس)

نکته جالب درباره احمدی و نیازمند، حضور همزمان این دو دروازه‌بان در پیکان در زمان مربیگری مجید جلالی است.

به گزارش ورزش سه ، رحمان احمدی را از زمانی می‌شناسیم که در لیگ یک و باشگاه شموشک نوشهر درخشید و به عنوان تنها بازیکن لیگ یکی تاریخ به اردوی تیم ملی دعوت شد. دروازه‌بانی که بعدها پیراهن سایپا، پرسپولیس، پیکان، سپاهان، پارس‌جنوبی جم و گل‌ریحان را پوشید و در مقدماتی جام جهانی 2014 نیز در بازی‌های پایانی و حساس جای مهدی رحمتی را گرفت و البته نقشی اساسی در صعود ایران ایفا کرد. رحمان احمدی که تا 40 سالگی به فوتبال خود ادامه داد، چند هفته قبل و بعد از انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان، به کادرفنی اضافه شد و برای نخستین بار به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 

1532325

 


رحمان احمدی از دوستان و هم‌تیمی‌های قدیمی نویدکیا است و با توجه به اینکه هیچ‌گاه حاشیه نداشته و همیشه تمرکز خود را روی فوتبال گذاشته است، انتخاب مناسبی برای کادرفنی سپاهان محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد نویدکیا هم چنین نظری دارد و به همین دلیل روی حضور احمدی حساب ویژه‌ای باز کرد تا بتواند پیام نیازمند را در اوج نگه دارد.

 


نکته جالب درباره احمدی و نیازمند، حضور همزمان این دو دروازه‌بان در پیکان و زمان مربیگری مجید جلالی است. جایی که احمدی به عنوان دروازه‌بان باتجربه درون دروازه قرار می‌گرفت و سپس از اواسط فصل جای خود را به پدیده‌ای به نام نیازمند داد. آغاز مسیر درخشان نیازمند، از بازی با پرسپولیس و درخشش در ورزشگاه آزادی بود که به پیروزی یک بر صفر پیکان منجر شد. او از آن به بعد دروازه‌بان ثابت پیکان شد و بعدها توانست پیراهن سپاهان و همچنین تیم ملی ایران را نیز بر تن کند.

 

 

1532326

 


شاید اگر درخشش پیام نیازمند بود، رحمان احمدی می‌توانست یا همچنان در پیکان بماند و یا به فوتبال خود در بالاترین سطح ادامه بدهد اما حضور یک مدعی جوان باعث شد تا احمدی از پیکان جدا شود و البته یکی دو سال بعد فوتبال را برای همیشه و به عنوان بازیکن کنار بگذارد. حالا این دو رقیب سابق در سپاهان به یکدیگر رسیده‌اند. رحمان احمدی مربی پیام نیازمند است و باید او را برای حضوری موفق درون دروازه آماده کند. ماهیت فوتبال همین است و بازیکنان و مربیان خیلی زودتر از حد تصور به هم می‌رسند.

دیدگاه‌ها