کد خبر : 1711249 | 10 مهر 1399 ساعت 14:10 | 29.8K بازدید | 1 دیدگاه

ترکیب نساجی؛ کسی این جوانان را می‌شناسد؟ (عکس)

نساجی دیروز در دومین بازی دوستانه خود با نتیجه 4-0 تیم دسته اولی بادران را شکست داد تا نشان دهد با وجود همه جدا شده ها باید به محمود فکری و تیم جدیدی که می سازد، خوش بین بود.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش نساجی در هفته های پایانی لیگ برتر رتبه این تیم را در جدول تک رقمی کرد اما قراردادهای یکساله ای که قبلا با بازیکنان بسته شده بود تیم مازنی را خالی از بازیکن کرد!  با وجود پیشنهادات چند میلیاردی به بازیکنان، نساجی اگر تلاش هم می کرد این بازیکنان را حفظ کند موفق نمی شد. جایی که علی امیری مدیر عامل باشگاه می گوید یکی از باشگاه ها بازیکن ما را با 20 برابر دستمزدش در نساجی به خدمت گرفت. اشاره او به بازیکنی است که در نساجی 300 میلیون تومان گرفت و قرار است در تیم جدیدش 6 میلیارد تومان دریافتی داشته باشد. 

 

 

1532379

 

 

اما فوتبال ادامه دارد؛ نساجی حق حیاتش در لیگ برتر به قوت خود باقی است و این‌ روزها می کوشد با تیم سازی دوباره مهیای جدال با تیم های بزرگ شود؛ رقابتی که فصل گذشته نساجی را تبدیل به تیم بزرگی کرد. این ماموریت بزرگ محمود فکری است. کاپیتان سال های نه چندان دور استقلال که یکی از گزینه های حضور در تیم آبی است اما گویی به دنبال این است پیش از حضور در راس کادر فنی استقلال روزهای سخت مربیگری را تجربه کند تا با این اتفاق دچار سردرگمی نشود و حضورش در تیم آبی مدت دار باشد نه کوتاه مدت و پر از حاشیه. هر چند محمود فکری الان هم به دلیل سال ها مربیگری در تیم های لیگ دو ، لیگ یک و دستیاری لیگ برتر جزو مربیان باتجربه کشور به حساب می آید و دقیقا به همین دلیل وقتی فصل گذشته در روزهای بحرانی هدایت نساجی را برعهده گرفت در اولین حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی بهترین نتایج را با تیم جدیدش گرفت. 

 

 

1532380

 

 

نساجی نه فقط این فصل بلکه فصل گذشته هم در هفته های پایانی به دلیل مصدومیت پی در پی بازیکنانش با بحران مواجه شد اما به خوبی با بهاء دادن به مهره های موجود به سلامت از بازی های بزرگ عبور کرد. بر همین اصل محمود فکری دغدغه ای از بابت جدا شده ها ندارد. او اینروزها به جای اینکه درگیر این موضوع شود در حال کار کردن روی جوانانی است که کسی آنها را نمی شناسد تا آنها را برای یک رقابت جذاب آماده کند. رقابتی که می تواند موجب شناخته شدن این نفرات و حضور آنها در تیم های بزرگ شود. نساجی می تواند سکوی پرتاب این جوانان باشد. خیلی هم جای نگرانی برای تماشاگران نساجی نیست. محمود فکری در سایه گزینش این جوان ها به باتجربه های تیمش هم امید بسته است. حامد شیری – روزبه شاه علیدوست – میلاد کمدانی – فردین عابدینی – مهرداد بایرامی. در ادامه حسین قهاری و مجتبی ممشلی هم خواهند رسید. دو بازیکنی که در نیم فصل دوم با پارگی رباط مواجه شده اند. 

 

 

1532381

 

 


نساجی در حال بستن تیمی متناسب با بودجه اش است و این بهترین تصمیم ممکن است. و یک توفیق اجباری؛ بهاء دادن به جوان ها آینده نساجی را تضمین خواهد کرد و ایضا باید به جسارت محمود فکری اشاره کرد که هراسی از فضا دادن به جوان ها ندارد و به جای یاد دادن ترس از رقابت – شهامت را به شاگردانش القاء می کند. البته سختکوشی برای رسیدن به هدف.  این تاکتیکی است که می تواند از دستمزدهای میلیاردی عبور کند. نتیجه را تلاش بازیکنان در زمین رقم می زند نه اسم بازیکنان و مبالغ قرارداد آنها.

 

 

1532382

دیدگاه‌ها