کد خبر : 1711254 | 10 مهر 1399 ساعت 14:18 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

مسی در بالائیدوس؛ طلسم هفت ساله می شکند؟

ورزشگاه اختصاصی سلتاویگو از جمله ورزشگاه هایی است که لیونل مسی در آنها چندان در امر گلزنی موفق عمل نکرده است.

مسی در بالائیدوس؛ طلسم هفت ساله می شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی به گلزنی در ورزشگاه های مختلف عادت دارد. کمتر تیمی است که از گزند گل های او در امان مانده باشد اما در دوران فوتبال پرافتخار مسی روزهایی بوده اند که او با سری پایین و ناکام زمین را ترک کرده است.

این اتفاق به خصوص در ورزشگاه بالائیدوس و برابر سلتا برای مسی بارها رخ داده و او در ورزشگاه این تیم معمولا ناکام بوده است.

 

 

1532378

 

 

فوق ستاره بارسا در بالائیدوس تنها دو گل به ثمر رسانده است. اولی به 28 آگوست 2006 یعنی 14 سال قبل بر می گردد که او در پیروزی 2-3 بارسا زننده یکی از گل ها بود و دومی نیز 30 مارس 2013 و در تساوی 2-2 دو تیم که تاکنون آخرین گلش به سلتا در ورزشگاه بالائیدوس بوده است.

 

در 5 بازی متوالی اخیر در بالائیدوس، مسی نتوانسته گلی به ثمر برساند و بارسا نیز دو تساوی و سه شکست را تجربه کرده است. به خصوص شکست دو ماه پیش که به نوعی پایانی بود بر رویای فتح لالیگا برای آبی اناری ها.

اوضاع در نیوکمپ برابر سلتا اما متفاوت است. مسی در این ورزشگاه توانسته 11 گل وارد دروازه سلتا کند. آیا امشب مسی با تیم متحول شده و جوان بارسا بر طلسم هفت ساله گل نزدن به سلتا در بالائیدوس پایان خواهد داد؟

 

دیدگاه‌ها