کد خبر : 1711320 | 10 مهر 1399 ساعت 22:28 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان

ستاره باشاک‌شهیر: رویای من، بازگشت به اولدترافورد

رافائل داسیلوا ستاره برزیلی باشاک‌شهیر و ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید بازگشت به اولدترافورد در چمپیونزلیگ برایش در حکم محقق شدن یک رویا است.

ستاره باشاک‌شهیر: رویای من، بازگشت به اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، با پایان مراسم قرعه‌کشی فصل 2020-2021 لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد باشاک شهیر قهرمان سوپرلیگ ترکیه و تنها نماینده این کشور در رقابتها در یکی از دشوارترین گروه های این تورنمنت یعنی گروه H با پاری سن ژرمن، لایپزیش و البته منچستریونایتد همبازی شده است.

 

 

این قرعه برای اکثر هواداران باشاک شهیر مسلماً بهترین قرعه ممکن نیست ولی رافائل داسیلوا ستاره برزیلی این تیم ترکیه‌ای از آن استقبال می‌کند چرا که او سابقه بازی در منچستریونایتد را داشته است.

 

1532499

 

رافائل داسیلوا به همراه برادر دوقلویش فابیو داسیلوا در سال 2008 و در حالیکه تنها 18 سال سن داشتند به منچستریونایتد پیوستند و به مدت هفت سال در این تیم بازی کردند. رافائل داسیلوا سرانجام در سال 2015 اولدترافورد را ترک کرد و به لیون پیوست. او حالا در باشاک شهیر ترکیه بازی می‌کند.

 

1532501

 

رافائل داسیلوا در واکنش به قرعه تیمش در توییتر نوشت: " بازگشت به جایی که همه چیز از آنجا شروع شد. رویاها به واقعیت تبدیل می شود. منچستریونایتد".

 

1532502

 

بعد از آن توییتر رسمی باشگاه منچستریونایتد به توییت رافائل واکنش نشان داد و نوشت که " به زودی می بینیمت رافائل". ستاره برزیلی هم در واکنش به این توییت باشگاه منچستریونایتد از اموجی قلب استفاده کرد تا نشان دهد به تیم سابقش تا چه حد علاقه‌مند است.

 

 

دیدگاه‌ها