کد خبر : 1711327 | 10 مهر 1399 ساعت 23:05 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس یوونتوس، خوشحال از دیدار با بارسلونا

پاول ندود نایب‌رئیس یوونتوس از همگروه شدن این تیم با بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و گفت مسی و رونالدو همچنان بهترین‌های دنیا هستند.

نایب‌رئیس یوونتوس، خوشحال از دیدار با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2020-2021 مشخص شد دو تیم یوونتوس و بارسلونا در گروه G این تورنمنت همگروه هستند. به این ترتیب دنیای فوتبال امسال در مرحله گروهی چمپیونزلیگ شاهد مصاف جذاب دو ابرستاره این ورزش، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

 

1532509

 

پاول ندود نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس و ستاره سابق بیانکونری از اولین مسئولین دو باشگاه بود که به این قرعه واکنش نشان داد. ندود از قرعه یوونتوس و همگروه شدن با بارسلونا ابراز رضایت کرد و گفت لئو مسی و کریس رونالدو همچنان بهترین فوتبالیست های دنیا هستند.

 

پاول ندود که در زمان درخشش با پیراهن یوونتوس خودش در سال 2003 فاتح توپ طلا شده در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: " مسابقه با بارسلونا برای ما چالش بزرگی خواهد بود که بسیار جذاب است چرا که این دیدار یعنی جدال دو نفری که به عقیده من همچنان بهترین فوتبالیستهای دنیا هستند: رونالدو و مسی".

 

1494370

 

نایب‌رئیس یوونتوس در ادامه گفت: " از این گذشته، پیانیچ و آرتور هم در مقابل هم قرار می گیرند و این هم چالشی در دل چالش دیگر است".

 

ندود در ادامه گفت: " دینامو کیف هم تیم قوی ای است که مربی باتجربه‌ای مثل لوچسکو را دارد که با شاختار تاریخسازی کرده. ما اگر قرار باشد زمستان به اوکراین برویم این خودش یک چالش اضافه خواهد بود. تیم مجارستانی اما ناشناخته است و از جمله رقبای همیشگی ما در چمپیونزلیگ نیست. ولی با توجه به شناختی که از فوتبال مجارستان دارم می دانم آنها بدون شک استعداد زیادی دارند و باید مراقب شان باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها