کد خبر : 1711378 | 11 مهر 1399 ساعت 12:31 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه مورینیو به ساوت‌گیت و تیم ملی انگلیس

ژوزه مورینیو به انتقادهای گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس از او به دلیل استفاده از هری کین تازه از مصدومیت رها شده پاسخ داد.

طعنه مورینیو به ساوت‌گیت و تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو از اینکه کاپیتان تیمش هری کین که تازه از بند مصدومیت رها شده هفته آینده ممکن است در یک بازی ملی دوستانه برای انگلیس به میدان برود ناراحت است. او همچنین به گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس که اخیراً از او به دلیل استفاده بیش از حد از هری کین انتقاد کرده بود پاسخ داد.

 

مورینیو در روزهای اخیر از ساوت گیت خواست که در بازی‌های ملی آینده بیش از حد از هری کین استفاده نکند. انگلیس قرار است روز 8 اکتبر در یک بازی دوستانه به مصاف ولز رفته و سپس در لیگ ملتهای یوفا با بلژیک و دانمارک دیدار کند. ساوت گیت بعد از صحبتهای مورینیو از او انتقاد کرده و مورینیو را به استفاده بیش از حد از هری کین متهم کرده بود.

 

1532651

 

مورینیو در پاسخ دوباره به ساوت گیت با لحنی کنایی می‌گوید به او قول می‌دهد که تا پایان فصل حتی یک دقیقه از هری کین در بازی‌های دوستانه استفاده نکند!

 

مورینیو بعد از پیروزی 7-2 دیشب تاتنهام بر مکابی حیفا در لیگ اروپا که با هت تریک هری کین همراه بود گفت: " این مسابقه برای ما خیلی مهم بود. پیروزی در این مسابقه برای ما هم سود مالی داشت و هم باعث شد به مرحله گروهی رقابتی صعود کنیم که برایش برنامه های زیادی داریم".

 

سرمربی تاتنهام در طعنه خود به گرت ساوت گیت و تیم ملی انگلیس گفت: " می‌توانم به دوسانم استیو هالند دستیار سرمربی انگلیس و گرت ساوت گیت بگویم که حسودی نکنند. من می‌توانم این قول را بدهم که تا پایان فصل از هری کین حتی یک دقیقه در مسابقات دوستانه استفاده نکنم".

 

 

دیدگاه‌ها