کد خبر : 1711389 | 11 مهر 1399 ساعت 13:29 | 139.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه مدنظر استقلالی ها در راه قطر

بازیکن ازبکستانی پاختاکور که چندین بار در آستانه انتقال به استقلال قرار داشت، ممکن است راهی لیگ ستارگان قطر شود.

گزینه مدنظر استقلالی ها در راه قطر

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین ماشاریپوف بازیکن تکنیکی و تأثیرگذار تیم ملی ازبکستان و باشگاه پاختاکور، بعد از عملکرد درخشان در لیگ قهرمانان آسیا در آستانه انتقال به لیگ قطر است.


ماشاریپوف در لیگ قهرمانان، درخشان ظاهر شد و توانست با تیمش راهی مرحله یک چهارم نهایی شود اما در دیدار با پرسپولیس با بدشانسی مواجه شد و در دقایق ابتدایی بازی به دلیل خطای خشن بر روی پای کمال کامیابی نیا از زمین مسابقه اخراج شد.


ماشاریپوف که در چندین مقطع به استقلال لینک شد و حتی بسیاری از خبرگزاری های ایران خبر از عقد قرارداد با این بازیکن برجسته دادند، انتقال او به جمع آبی پوشان به سرانجام نرسید و او حالا در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر قرار دارد.


رسانه «استاد الدوحه» قطر نوشته است که جلال الدین ماشاریپوف وینگر ازبکی کاندیدای جدی برای انتقال به باشگاه القطر است تا این بازیکن جایگزین هموطنش سردار رشیدوف شود که قراردادش را در طی تابستان امسال با باشگاه القطر فسخ کرد.

 

 

1532672

 


ماشاریپوف در دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا برای پاختاکور به میدان رفت و بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و همین عامل باعث شد او مورد توجه بسیاری از باشگاه های عربی حوزه خلیج فارس قرار بگیرد.


رسانه های عربی گزارش داده اند که علاوه بر القطر، باشگاه الاهلی عربستان نیز علاقه مند به جذب ماشاریپوف است و این بازیکن احتمالا طی روزهای آتی از پاختاکور جدا شده و راهی لیگ ستارگان قطر و یا لیگ عربستان خواهد شد.

دیدگاه‌ها