کد خبر : 1711418 | 11 مهر 1399 ساعت 16:13 | 28.2K بازدید | 1 دیدگاه

دیاباته و میلیچ فعلا در مرخصی؛ برمی‌گردند؟

دو بازیکن خارجی استقلال همچنان در انتظار پرداخت مطالبات شان هستند.

دیاباته و میلیچ فعلا در مرخصی؛ برمی‌گردند؟

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته و هرویه میلیچ دو بازیکن خارجی استقلال در لیگ نوزدهم بودند که مدت ها است مطالبات خود را دریافت نکردند و این مساله باعث ناراحتی شده است.


دیاباته و میلیچ بعد از حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با باخت مقابل پاختاکور دیگر به ایران برنگشتند و قطر را به مقصد کشورهای خود ترک کردند. این دو بازیکن اگرچه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارند اما وضعیت شان برای سال بعد مشخص نیست.


احمد سعادتمند مدیرعامل برکنار شده استقلال بارها اعلام کرده بود که با پرداخت بدهی باشگاه به دیاباته و میلیچ آنها فصل بعد هم در استقلال خواهند ماند اما حالا که سعادتمند رفته مشخص شده این دو بازیکن مقدار زیادی از مطالبات شان را دریافت نکرده‌اند.


از این رو دیاباته و میلیچ فعلا در مرخصی بسر می برند اما با توجه به بندهای قرارداد شان به راحتی می‌توانند آن را فسخ کنند و البته با شکایت به فیفا هم مبالغ بالایی را طلب کنند. از سوی دیگر مدیران استقلال هنوز منابع مالی لازم برای پرداخت پول به این دو بازیکن را نیافتند و مشخص نیست چه سرنوشتی برای لیگ بیستم در انتظار دیاباته و میلیچ خواهد بود.


بی تردیدهواداران استقلال خواهان ادامه حضور این دو ستاره خارجی هستند اما باید دید شرایط برای ادامه همکاری با آنها فراهم خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها