کد خبر : 1711440 | 11 مهر 1399 ساعت 19:11 | 59.3K بازدید | 1 دیدگاه

نام مدافع چلسی در لیست خرید بارسلونا

آنتونی رودیگر، مدافع 27 ساله و آلمانی چلسی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

نام مدافع چلسی در لیست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال نام های زیادی از جمله اریک گارسیا و آیمریک لاپورته برای تقویت خط دفاعی بارسلونا مطرح شد، اما هنوز بازیکن جدیدی به اردوی بلوگرانا اضافه نشده است. سایت گل در گزارشی مدعی شد احتمال دارد آنتونی رودیگر، مدافع تنومند چلسی در روزهای پایانی پنجره تابستانی راهی نوکمپ شود.

 

1531791

 

به نظر می رسد فرانک لمپارد اعتقاد چندانی به بازی دادن به آنتونی رودیگر ندارد و بعد از انتقال تیاگو سیلوا به چلسی، شرایط برای حضور این بازیکن در ترکیب ثابت دشوارتر شده است. البته دستمزد هفته ای 150 هزار پوندی آنتونی رودیگر کار را برای تیم های خواهان او دشوار ساخته، اما ممکن است بارسلونا با قراردادی قرضی قادر به جذب این بازیکن باشد.

 

آنتونی رودیگر در طی این سالها عملکرد پرفراز و نشیبی در ترکیب چلسی داشته و در صورت انتقال به بارسلونا نیز احتمالا گزینه جانشین و ذخیره مدافعانی چون جرارد پیکه و کلمنت لانگله خواهد شد. البته به جز بارسلونا نام تیم هایی چون تاتنهام و رم نیز به عنوان مشتریان احتمالی آنتونی رودیگر مطرح شده است. چلسی در تابستان امسال دست به خریدهای بزرگی زده و مبالغ هنگفتی را برای جذب بازیکنان جدید صرف کرد، به هعمین علت آنها احتمالا مشکلی با فروش برخی بازیکنان مازاد لیست خود نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها