کد خبر : 1711502 | 12 مهر 1399 ساعت 10:57 | 225.3K بازدید | 11 دیدگاه

در تیم رویایی ایبرا از CR7 خبری نیست

دشمنی ادامه‌دار ابراهیموویچ با کریس رونالدو

زلاتان ابراهیموویچ در شبکه‌های اجتماعی از تیم رویایی خود پرده برداری کرد. تیمی متشکل از بزرگترین ستاره‌های فوتبال به انتخاب ایبرا.

دشمنی ادامه‌دار ابراهیموویچ با کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ اسطوره سوئدی فوتبال کارنامه حرفه‌ای درخشانی داشته. اما یکی از عواملی که او را به یکی از بهترین ستاره‌های بزرگ برای انتخاب تیم‌های رویایی از بازیکنان نسل اخیر تبدیل می‌کند این واقعیت است که او سابقه بازی در اکثر لیگ‌های بزرگ دنیا از جمله لیگ برتر انگلیس، لالیگا، سری آ و لوشامپیونا را داشته و توانسته با بسیاری از بزرگترین فوتبالیستهای نسل حاضر از نزدیک بازی کند.

 

1529653

 

به همین علت است که وقتی ایبرا دست به انتخاب تیم رویایی خود می زند با گزیده‌ای از بهترین استعدادهای نسل اخیر مواجه خواهیم شد.

 

زلاتان خودش را به عنوان تک‌مهاجم نوک تیم رویایی انتخاب کرد و پشت سرش از ترکیب مسی و رونالدینیو استفاده کرد. زلاتان از دوران حضور در بارسا و همبازی بودن با مسی خاطرات خوبی دارد و بارها از او به عنوان یک فوتبالیست استثنایی یاد کرد.

 

1532801

 

 

زلاتان برای خط میانی تیم رویایی‌اش از پاتریک ویرا، ژاوی و پاول ندود استفاده کرد. ایبرا با پاتریک ویرا هم در یوونتوس و هم در اینتر همبازی بود و او را به خوبی می شناسد. ویرای فرانسوی بعد از آنکه در سال 2005 آرسنال را ترک کرد و راهی سری آ شد در این دو غول ایتالیایی بازی در کنار زلاتان را تجربه کرد.

 

1532802

 

ایبرا با ژاوی و ندود هم همبازی بود. دوران حضور زلاتان در بارسلونا با زمان اوج درخشش ژاوی در خط میانی این تیم همزمان بود. ایبرا در دوران حضورش در یووه هم با اسطوره بیانکونری و نایب رئیس فعلی این باشگاه پاول ندود همبازی بود.

 

اما ترکیب خط دفاعی رویایی زلاتان از این قرار است: لیلیان تورام، تیاگو سیلوا، الساندرو نستا، مکسول. ایبرا برای محافظت از دروازه تیم رویایی خود هم از جیان‌لوئیجی بوفون استفاده کرده است.

 

ایبرا حتی به فکر ذخیره‌های تیم رویایی‌اش هم بوده است و این ستاره‌ها را به عنوان ذخیره معرفی کرد: خولیو سزار، آندرس اینیستا، فابیو کاناوارو، گنارو گتوزو و کلارنس سیدورف.

 

ابراهیموویچ با انتشار کاغذی که اسامی تیم رویایی‌اش بر آن نقش بسته بود در اینستاگرام در کنار آن نوشت: " من هم در کمپین I Am Football تیم رویایی‌ام را معرفی می کنم. علاوه بر این پنجاه صفحه آمار و نکات جالب از دوران فوتبالی خودم را هم در اختیار این کمپین می گذارم. نکاتی مثل اینکه چند گل با پای راست زده ام یا چند دقیقه برای اینتر بازی کرده ام. امیدوارم بهانه خوبی برای صحبتهای فوتبالی کریسمس امسال در اختیارتان گذاشته باشم".

 

1532798

 

یکی از نکات جالب تیم رویایی زلاتان که بحث برانگیز شده این است که او حتی یک نفر از بازیکنان منچستریونایتد را در تیم خود راه نداد و این در حالی است که او دوران بسیار موفقی را در اولدترافورد سپری کرد و در لیگ برتر برای شیاطین سرخ 17 گل به ثمر رساند.

 

 

دیدگاه‌ها