کد خبر : 1711552 | 12 مهر 1399 ساعت 14:41 | 29.4K بازدید | 2 دیدگاه

نوری: به امید فینالیست شدن پرسپولیس در بازی امشب

کاپیتان سابق پرسپولیس مدعی است این تیم با نمایشی موفق طی دیدارهای اخیر قادر خواهد بود، امشب نیز مقابل حریف خود به نتیجه لازم دست یابد.

نوری: به امید فینالیست شدن پرسپولیس در بازی امشب

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، کاپیتان سابق پرسپولیس درباره راهیابی پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: جا دارد خسته نباشید بگوییم به کادرفنی و بازیکنان که خوب جنگیدند و بازی های خوب و قشنگی ارائه می‌دهند. همه از بازی‌های آنها لذت می‌برند و امیدوارم همین روند را ادامه دهند و النصر را هم شکست دهند. کادرفنی هم خوب عمل می‌کند و در ریکاوری موفق عمل کردند و امیدوارم در این بازی هم سرحال باشند.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس درخصوص پیش بینی از نتیجه بازی امروز گفت: شرایط خیلی خوب است و از نظر روحی روانی فوق العاده هستند. النصر هم قطعا تیم خوبی است که تا این مرحله آمده. امیدوارم پرسپولیس بتواند از موقعیت خود استفاده کند و برنده شود. سخت‌ترین بازی پرسپولیس خواهد بود. کمتر کسی انتظار داشت با یک امتیاز وارد مسابقات شوند و اکنون اینجا باشند. اما با نمایش موفقی که داشتند حرف و حدیثی باقی نگذاشتند.

نوری که سال‌ها در پرسپولیس پیراهن شماره 14 را برتن داشت، درباره احسان پهلوان، خرید تازه وارد این تیم و نمایش او با این شماره پیراهن گفت: بازیکنان جدید همه خوب کار کردند. احسان هم از نظر اخلاقی و فنی خوب کار کرد. بازیکنان دیگر هم از جان مایه گذاشتند. حامد لک و سعید آقایی و همه بازیکنان قدیمی و تازه که به تیم اضافه شدند ستاره بودند که تیم به اینجا رسید.

 

محمد نوری که در این فصل به پیکان پیوسته، درباره این موضوع نیز اینطور گفت: پیکان تیمی است که روی بحث بازیکن سازی اهمیت زیادی می‌دهد. آقای ویسی تصمیم گرفت که در کنار ایشان باشیم و خوشحالم که اینجا را انتخاب کردم. وقتی جوانتر بودم با ویسی در صبا کار کرده بودم. ایشان جزو مربیان با دانش هستند و امیدوارم بتوانیم در فصل آینده موفق عمل کنیم.

 

او ادامه داد: پیکان قطعا بار دیگر به دنبال ستاره سازی خواهد بود و در فصل آینده باز هم این راه را ادامه خواهد داد. در کنار ایشان آقایان محمدی و مدیرروستا هستند که نقشه راهبری خوبی برای تیم دارند و امیدوارم همانند دیگر ستاره‌های سابق پیکان که اکنون در لیگ می‌درخشند و مغانلو که لژیونر شده، در فصل آینده هم شاهد موفقیت چشمگیر این تیم باشیم.

دیدگاه‌ها