کد خبر : 1711576 | 12 مهر 1399 ساعت 16:35 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

تعداد کرونایی‌های باشگاه جنووا به 17 نفر رسید!

اکنون 17 بازیکن تیم فوتبال جنووا ایتالیا به بیماری کووید19 مبتلا شده اند.

تعداد کرونایی‌های باشگاه جنووا به 17 نفر رسید!

به گزارش "ورزش سه"، بحران در تیم فوتبال جنووا با مثبت اعلام شدن تست کرونای سه بازیکن دیگر این تیم، وارد فاز جدیدی شد. این باشگاه ایتالیایی امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تست کرونای داویده بیراسکی، دومنیکو کریشیتو و داریان مالس نیز مثبت بوده است.

به این ترتیب شمار بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا در تیم فوتبال جنوا به عدد 17 رسید. همچنین تعداد پنج نفر از اعضای این تیم نیز به بیماری کووید 19 مبتلا شده‌اند که با احتساب آنها شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این تیم ایتالیایی به 22 نفر می‌رسد.

 

 

Davide Biraschi - Player profile 20/21 | Transfermarkt

 

 

پیش از این سازمان لیگ ایتالیا، برگزاری دیدار جنوا با تورینو در هفته سوم سری آ ایتالیا را به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای تعداد زیادی از اعضای تیم جنوا به تعویق انداخته بود، دیداری که طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده قرار بود امشب برگزار شود.

 

 

1190667

 

 

تیم فوتبال ناپولی هم که در هفته دوم سری آ موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 6 بر صفر جنوا را در هم بکوبد، تاکنون دو کرونایی داشته است که یکی پیوتر زیلینسکی و دیگری یکی از اعضای این تیم است. پیش از این گزارش شده بود شش تن از 11 بازیکن مبتلا به کرونا در تیم جنوا روز یکشنبه گذشته در جریان مصاف این تیم با ناپولی در میدان حضور داشته‌اند.

انتظار می‌رود عصر امروز جواب تست کرونای بازیکنان دیگر ناپولی هم مشخص شود،  این در حالی است که این تیم خود را برای مصاف فردا شب با یوونتوس آماده می‌کند.

دیدگاه‌ها