کد خبر : 1711577 | 12 مهر 1399 ساعت 16:10 | 80.4K بازدید | 5 دیدگاه

خبر عجیبی که سه ساعت قبل از نیمه نهایی منتشر شد!

محرومیت آل‌کثیر در اردوی سرخ؛ شوک و اتحاد

در فاصله سه ساعت مانده به بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ای اف سی در یک حکم و اقدامی عجیب عیسی آل کثیر را به خاطر خوشحالی بعد از گل برابر پاختاکور شش ماه محروم کرد.

محرومیت آل‌کثیر در اردوی سرخ؛ شوک و اتحاد

به گزارش"ورزش سه" شوک بزرگی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله چند ساعت مانده به شروع مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با محرومیت عیسی آل کثیر به پرسپولیس وارد کرد متناسب با عملکرد این نهاد در سال ها و دهه های اخیر بوده است.


در حالی این حکم می توانست بعد از بازی با پاختاکور صادر شود اما این اتفاق نیفتاد و تنها سه ساعت مانده به بازی افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان این حکم قرار می گیرد. 


پیروانی این موضوع را با کادرفنی در میان گذاشته و سپس آن ها در جلسه ای با بازیکنان این مساله را مطرح می کنند. انتشار خبر پرسپولیسی ها را در زمانی که باید از نظر روحی و روانی برای این مسابقه آماده و متمرکز می شدند را در شوک فرو برد.


با این حال گل محمدی، پیروانی و بزرگترهای تیم با بازیکنان صحبت کرده و تیم متحد می شود تا با فراموشی این اتفاق و با انگیزه و انرژی بیشتری به زمین برود.  به نظر می رسد این حکم به پرسپولیسی ها انگیزه بیشتری داده  و متحدتر شده اند. 


پرسپولیس تا قبل از رسیدن به فینال راه و مسیر سختی را پشت سر گذاشت و حالا امشب باید به مصاف یکی از پر هزینه ترین تیم های غرب آسیا برود.  


پرسپولیسی ها بعد از شنیدن خبر حکم محرومیت ستاره خط حمله متحد و همقسم شده اند که با یک نمایش خوب در زمین مسابقه و رسیدن به فینال پاسخ این  حکم را بدهند. اتفاقی که اگر رخ بدهد می تواند تبدیل به یکی دیگر از نقاط عطف تاریخ این باشگاه شود.

دیدگاه‌ها